Przetargi.pl
Sprawa P12KTG2010 dokonanie rozbudowy i adaptacji systemu nadzoru położniczego do potrzeb nowego budynku Szpitala - w tym m.in.: dostarczenie 5 monitorów płodu wraz z telemetrią płodową w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawa P12KTG2010 dokonanie rozbudowy i adaptacji systemu nadzoru położniczego do potrzeb nowego budynku Szpitala - w tym m.in.: dostarczenie 5 monitorów płodu wraz z telemetrią płodową w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in: a) Dokonanie przeglądu posiadanych aparatów ktg i central systemu oraz zaadaptowanie ich do potrzeb Szpitala po modernizacji b) Dostarczenie 5 monitorów płodu Philips AVALON FM20 (lub porównywalnych i kompatybilnych) wraz z stacjami telemetrii płodowej AVALON CTS (lub porównywalnej i kompatybilnej) oraz niezbędnymi licencjami, interfejsem i aplikacjami c) Konfiguracji systemu wg oczekiwań Zamawiającego d) Dokonanie montażu urządzeń we wskazanych pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń jest ich Generalny Wykonawca Budimex SA. e) Zagwarantowanie, iż dostarczony towar wykonany jest z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia f) Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystującym środek sterylizujący Vaprox zawierający nadtlenek wodoru dostarczony towar wykonany być może wyłącznie z użyciem materiałów i technologii odpornych na ten środek. g) Objęcie dostarczonego (i zamontowanego) towaru gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ. h) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie eksploatacji i warunków bezpieczeństwa dostarczonego towaru. Szkolenie winno odbyć się bezpośrednio przed przekazaniem towaru Zamawiającemu do eksploatacji oraz - na życzenie Zamawiającego - do 3 razy w okresie obowiązywania gwarancji. i) Dostarczenie instrukcji obsługi (konserwacji) dostarczonego towaru w języku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). j) Pomoc wyłonionemu w osobnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podmiotowi we włączeniu systemu nadzoru położniczego do Centralnego Systemu Informatycznego Szpitala - w tym udzielenie niezbędnych dostępów i licencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331950003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach