Przetargi.pl
Sprawa nr NA-ZP-253/1/13/09

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-612 Radom, ul. Limanowskiego 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3621127
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
    ul. Limanowskiego 42 42
    26-612 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3621127
    REGON: 00030306000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawa nr NA-ZP-253/1/13/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i dostawę materiałów reklamowych określonych w załączniku do niniejszej sprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie określone w pkt.VI ppkt.1 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a. spis treści oferty - stanowiący pierwszą stronę oferty, b. formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiący - zał. nr 1, c. formularz cenowy - podpisany stanowi zał. nr 2 d. opis przedmiotu zamówienia - podpisany stanowi zał. nr 3 e. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art.22 i art. 24 ustawy - zał. nr 4 f. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący - zał. nr 5 g. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 6 2. Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy. wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia i w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, nastąpi wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. 3. Powyższy punkt nie dotyczy braku dokumentów z pkt.1b-1f niniejszego pkt. VI ppkt. 1. Ich brak spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SIWZ. UWAGA ! W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez 2 lub więcej Wykonawców, wszyscy wykonawcy składają dokumenty określone w pkt.VI ppkt 1e i 1g oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Art. 23, ust. 2 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach