Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3205133 , fax. 071 3205164
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. Norwida 25 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3205133, fax. 071 3205164
REGON: 00000186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawa nr NA-P/2/2010. Dostawa autoklawu dla Katedry Ochrony Roślin Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa autoklawu dla Katedry Ochrony Roślin Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wraz z dostawą i uruchomieniem urządzenia u końcowego użytkownika oraz przeszkoleniem wskaznych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi. Wartość zamówienia do 14.000,00 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331911006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia, wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) i niepodległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz dostaw zrealizowanych (co najmniej jedna) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu potwierdzającej zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany nazwa i typ (producent) oferowanego urządzenia. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa wraz z montażem oraz walidacją używanego sterylizatora parowego Cliniclave 45M (C 45M) o pojemności 2 JS
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa wraz z montażem oraz walidacją używanego sterylizatora parowego Cliniclave 45M (C 45M) o pojemności 2 JS
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa i montaż okna podawczego (pass-box) z filtrami HEPA i lampami UV.
Dodano: 2015-06-22 - DOSTAWA STERYLIZATORA PLAZMOWEGO DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE ORAZ DOSTAWA CZYNNIKA STERYLIZUJĄCEGO I SERWISOWANIE DOSTARCZONEGO URZĄDZENIA
Dodano: 2014-06-30 - Dostawy wyrobów do sterylizacji
Dodano: 2013-08-01 - Dostawy wyrobów do sterylizacji
Dodano: 2013-06-24 - Dostawy wyrobów do sterylizacji
Dodano: 2013-05-02 - Dostawa 3 komór laminarnych. WIWagz.272.08.2012
Dodano: 2012-11-09 - Przetarg nieograniczony na dostawę sterylizatora plazmowego wraz z osprzętem oraz materiałów dezynfekcyjnych i opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko
Dodano: 2011-07-29