Przetargi.pl
Sprawa NA-P/91/2009 Wykonanie usługi polegającej na naprawie i konserwacji kserokopiarek w okresie pogwarancyjnym, znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroclawiu.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3205133 , fax. 071 3205164
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3205133, fax. 071 3205164
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawa NA-P/91/2009 Wykonanie usługi polegającej na naprawie i konserwacji kserokopiarek w okresie pogwarancyjnym, znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroclawiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawa NA-P/91/2009 Wykonanie usługi polegającej na naprawie i konserwacji kserokopiarek w okresie pogwarancyjnym, znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroclawiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy PZP 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest któtszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiacym przedmiot zamówienia . 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6.Złożą w wyznaczonym terminie ofertę wraz z załącznikami w sposób określony w SIWZ 7. Udzielą gwarancji na wykonanie usługi na okres nie któtszy niz 3 miesiące 8. Reagować będą na zgłoszenie usterki (co najmniej stawienie się serwisanta w siedzibie końcowego użytkownika i przystapienie do niezwłoczneg usunięcia usterki w terminie nie dłuższym niż 4 godziny robocze od zgłoszenia usterki, a czas naprawy wyniesie do 48 godzin roboczych. Transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu i z powrotem odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty- załacznik nr 1 2. Podpisane oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 oraz 24 ust.1i2- załącznik nr 2 3. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy- załącznik nr 3 4. Tabela z cennikami- załącznik nr 4,4A,4B 5 Wykaz zrealizowanych dostaw- załącznik nr 5 6 Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7.Dokumenty stwierdzajace, że osoby które będą wykonywaćzamówienie posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8. Stosowne pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach