Przetargi.pl
sprawa 35/P/2012 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach gminnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawa 35/P/2012 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach gminnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stolarka okienna jako wyrób musi odpowiadać przepisom ustawy Prawo budowlane art.10 (Dz. U. 2006 r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami o dopuszczeniu do wprowadzenia do obrotu) oraz ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) 2. Wartość współczynnika przenikania ciepła Uokien i drzwi balkonowych - nie może być większa niż wartość U (max) określona w tabelach w załączniku nr 2 - wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii - do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 3. Stolarka okienna, balkonowa musi spełniać warunek określony w § 155 ust. 2,3,4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 4. Zamawiający wymaga aby kolorystyka i rodzaj stolarki zastosować zgodnie z przedmiarami i szkicami przedstawionymi w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Podstawowe materiały potrzebne do wykonania zamówienia - robót związanych z wymianą istniejącej stolarki okiennej - Wykonawca zabezpiecza na własny koszt i we własnym zakresie. 7. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Z 2004r., Nr 92, poz. 881) i do powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty. 8. Wykonawca winien zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty. W tym celu wykonawca powinien dokonać pomiaru stolarki z natury. 9. Zamawiający zastrzega prawo do zaniechania wykonania robót (wymiany stolarki/drzwiowej) w przypadku: - zmiany właściciela lokalu/budynku lub złożenia wniosku o wykup lokalu w okresie trwania umowy, - wykonania robót objętych niniejszym postępowaniem przez najemcę lokalu bez uprzedniej zgody i wiedzy Zamawiającego, - nie uzyskania wymaganych prawem budowlanym pozwoleń od odpowiednich organów administracyjnych - konieczności opróżnienia budynku/lokalu przez najemcę np. z powodu pożaru, katastrofy lub innego zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, 10. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z sytuacji, o których mowa w pkt. 9. kierownik właściwego ROM-u będzie informował na piśmie Wykonawcę o zaniechaniu wykonania prac (wymiany stolarki). Zmiana taka nie wymaga zawarcia stosownego aneksu do umowy. 11. Przedmiary robót mają dla Wykonawcy charakter wyłącznie pomocniczy. 12. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do zachowania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót. 13. Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca przedłożył inspektorowi technicznemu właściwego Rejonu Obsługi Mieszkańców (ROM-1, ROM-3 lub ROM-4) dokument dopuszczający wprowadzenie do obrotu wyrobu budowlanego (stolarki okiennej, drzwiowej) np. aprobaty techniczne, atesty, celem akceptacji lub sprzeciwu. Inspektor techniczny jest również uprawniony do dokonania w imieniu Zamawiającego odbioru wykonanych prac. 14. Podstawę do wystawienia faktury stanowi podpisany bez zastrzeżeń przez inspektora technicznego danego ROM (odrębnie na każdy adres) protokół odbioru robót wraz z dokumentami, o których mowa w § 14 ust. 6 wzoru umowy. Do każdej faktury wykonawca zobowiązany jest załączyć szczegółową specyfikację wykonanych robót zawierającą: adres lokalu, ilość i rodzaj stolarki, wartość netto, stawka podatku VAT, wartość podatku VAT, wartość brutto. Strony postanawiają, że termin zapłaty prawidłowo wystawionej i dostarczonej Zamawiającemu faktury VAT wynosić będzie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Zamawiającego wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Zapłata zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. 15. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 16. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251) a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami. 18. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych. W takim przypadku Wykonawca może na własny koszt i odpowiedzialność złożyć ofertę równoważną tzn. proponując wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem innych niż wymienione w dokumentacji technicznej (przedmiarach, STWiOR) z pochodzenia, patentu lub znaku towarowego materiałów - o parametrach równoważnych lub przewyższających. Wykonawca ma wówczas obowiązek, pod rygorem odrzucenia oferty, załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach