Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 90458507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprawa 190/PM/2020 Wykonanie robót budowlanych obejmujących remont elewacji frontowej i bocznej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu użytkowego na lokal mieszkalny w budynku przy ul. Nakielskiej 13 w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont elewacji frontowej i bocznej wschodniej budynku mieszkalnego przy ul. Nakielskiej 13 w Bydgoszczy (działka nr 56, 83, 58/5 obręb 83) wraz z izolacją ścian fundamentowych oraz wymianą stolarki otworowej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu użytkowego na lokal mieszkalny usytuowanego w przedmiotowym budynku – zgodnie załączonymi przedmiarami robót, dokumentacją techniczną, w tym projektami budowlanymi, decyzjami administracyjnymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez wykonawcę stosownej decyzji pozwolenia na użytkowanie lokalu mieszkalnego powstałego w wyniku adaptacji/przebudowy lokalu użytkowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym art.55 ust.2 ustawy Prawo budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy: 7.2.1. wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). UWAGA: wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa odrębnie każdy wykonawca. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 7.4. Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 7.4.1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (art.22a uPzp) – wówczas składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt.6.5. SIWZ, do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7.4.2. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 uPzp) zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), z którego będzie wynikać umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawców - należy dołączyć do oferty. 7.4.3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 7.4.4. w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że wykonawca złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. opis zaproponowanych rozwiązań/materiałów równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł jednoznacznie ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania/materiały są równoważne. 7.5. Informacje dodatkowe: oświadczenia dotyczące „innych podmiotów", na których zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu : 7.5.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa i nadbudowa budynku B zespołu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 Bydgoszcz"
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa i nadbudowa budynku B zespołu Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego im. Tadeusza Browicza ul. Św. Floriana 12 Bydgoszcz"
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie
Dodano: 2024-03-26 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20 m x 40 m wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy
Dodano: 2024-03-25 - 8/PM/2024 Renowacja i docieplenie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 54 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-20 - Budowa żłobka w Rogowie.
Dodano: 2024-03-19 - Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i przebudowie budynku VII Liceum Ogólnokształcącego wraz z infrastrukturą przy ul. 11 listopada w Bydgoszczy
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2024-03-16 - II TP - Budowa wiaty edukacyjnej przy Szkółce Leśnej Łąkorz na potrzeby Nadleśnictwa Jamy
Dodano: 2024-03-14 - Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 40 kWe
Dodano: 2024-03-13