Przetargi.pl
sprawa 17/P/2012 Dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym wkładów z tonerami na potrzeby Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawa 17/P/2012 Dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym wkładów z tonerami na potrzeby Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym wkładów z tonerami na potrzeby Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy 1) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, najwyższej jakości w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przedmiot zamówienia nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów eksploatacyjnych musza być nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych materiałów. 2) materiały będą dostarczane sukcesywnie (partiami), na koszt Wykonawcy, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektroczninej, faksem lub telefonicznie (forma ta wymaga dodatkowo potwierdzenia pisemnego) w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 3) wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek i pozostałych urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące wymogi: a) muszą być fabrycznie nowe (wszystkie części), posiadać etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego przydatności do użycia oraz posiadać oryginalne i fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. Na opakowaniach zewnętrznych winno znajdowac się logo producenta, nazwa (symbol, typ) materiału oraz termin jego przydatności do użycia - bez konieczności uprzedniego ich otwierania . b) powinny być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne), c) każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany, d) toner powinien zawierać instrukcję pokazującą jak przygotować toner do montażu w drukarce, e) elementy zabezpieczające toner (elementy usuwane z tonera przed montażem w drukarce) powinny być wykonane w innym kolorze niż kolor pojemnika tonera (kolor wyraźnie różniący się od koloru pojemnika), f) powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszu, g) muszą spełniać wymogi dotyczące wydajności danego artykułu (tonera, tuszu, będna), opisane w poszczególnych pozycjach załączników nr 5 (zadanie1) i nr 6 (zadanie2) do SIWZ, dotyczące minimalnej ilości stron, które można wydrukować lub skopiować przy użyciu danego artykułu h) muszą gwarantować właściwe wykonanie druku lub kopii dokumentów i stron testowych, w szczególności ostry i wyraźny kontrast, brak zaciemnień, smug i zabrudzeń na stronie w miejscach niezadrukowanych. Tusz/toner/atrament nie może powodować podwójnego odbicia drukowanego tekstu na tej samej stronie oraz musi zapewniać właściwą, jakość druku dwustronnego. Nie może również powodować nadmiernego zanieczyszczenia elementów sprzętu, do którego jest przeznaczony. 4) określoną wymaganą wydajność wkładów drukujących (tonerów, bębnów) do drukarek laserowych podano zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych oraz normą ISO 19758 dla tonerów kolorowych - poprzez podanie minimalnej ilości wydrukowanych lub skopiowanych stron mierzonej przy 5% pokryciu drukiem strony. 5) - w przypadku stwierdzenia wadliwości, niezgodności ilościowej lub jakościowej materiałów eksploatacyjnych podczas czynności odbioru, Zamawiający - stosownie do rodzaju i skali stwierdzonej niezgodności ilościowej lub jakościowej ze złożonym zamówieniem - przyjmie dostarczone materiały eksploatacyjne sporządzając jednocześnie protokół rozbieżności przy udziale przedstawiciela Wykonawcy lub nie przyjmie kwestionowanych materiałów oraz nie dokona zapłaty. Wykonawca - stosownie do decyzji Zamawiającego - niezwłocznie dokona uzupełniającej dostawy materiałów eksploatacyjnych lub niezwłocznie zrealizuje złożone zamówienie dotyczące materiałów eksploatacyjnych, których przyjęcia odmówił Zamawiający. - w przypadku stwierdzenia wadliwości lub niezgodności jakościowej dostarczonych artykułów po dokonaniu ich odbioru, a w szczególności w trakcie ich użytkowania, Zamawiający złoży pisemną reklamację do Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty stwierdzenia ww. wady. Uzgodnienie w sprawie rozpatrzenia reklamacji może zostać dokonane telefonicznie i potwierdzone na piśmie. - wykonawca reklamację rozpatrzy i udzieli stosownej odpowiedzi w ciągu 7 dni. Po upływie tego terminu reklamację uważa się za uznaną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca w terminie do 7 dni od daty jej rozpatrzenia dostarczy Zamawiającemu nowe egzemplarze zakwestionowanych materiałów eksploatacyjnych. 6) wszystkie materiały równoważne muszą być określone w Opisie oferowanych materiałów eksploatacyjnych zamiennych (równoważnych), sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, poprzez podanie nazwy nadanej przez producenta, symbolu i wydajności. Wykonawca, który zaoferuje równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem tych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach. Nr zadania Wartość Zadanie 1 3.000 zł Zadanie 2 5.000 zł 2. Wykonawca wnosi wadium oddzielnie dla każdego z zadań w kwotach o których mowa wyżej. W terminie nieprzekraczalnym do dnia 9 maja 2012 r. do godziny 11:00 na konto zamawiającego: Konto bankowe: Bank Pocztowy S.A. I/O Bydgoszcz nr 29 1320 1117 2032 8498 2000 0169 z dopiskiem: Wadium - przetarg nieograniczony nr 17/P/2012 oferta na zadanie nr .. 3. Wadium wpłacone w pieniądzu winno znaleźć się na koncie zamawiającego przed upływem godz. 11:00 w dniu 9 maja 2012 r. (termin upływu składania ofert). Zamawiający po upływie godz. 11:00 dokona weryfikacji wpłaconych i zaksięgowanych na koncie wadiów. Brak środków finansowych na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2) 4. Wykonawca winien podać na dokumencie potwierdzającym wpłatę wadium konto zwrotne na które Zamawiający zwróci wadium. 5. Wadium, oprócz formy pieniężnej może być wniesione również w postaci: a) poręczeń bankowych b) gwarancji bankowych c) gwarancji ubezpieczeniowych d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o której mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w pkt.9.5. oryginały tych dokumentów należy dostarczyć do Sekcji Zamówień Publicznych przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9.9. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) w odpowiedzi na wezwanie uzupełnienia w określonym terminie oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył ich, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ponownie wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 13. Jeżeli wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż przelew, musi dostarczyć Zamawiającemu dokument wystawiony przez odpowiednia wybraną instytucję (zgodnie z pkt. 7.) , w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego pkt. 10, lub inne sformułowanie, z którego wynikać będzie zabezpieczenie dla zamawiającego bezwzględne zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych 14. Wykonawca, który złoży ofertę z dokumentem wadium wystawionym przez upoważnione instytucje, ale dokument ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych Wykonawca będzie wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach