Przetargi.pl
“Sposoby poszukiwania synergii pomiędzy dziedzictwem przyrodniczym Popradzkiego Parku Krajobrazowego, a rozwojem społeczno-gospodarczym obszaru oraz edukacja ekologiczna”

Związek Gmin Krynicko-Popradzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 09 , fax. 18 477 79 21
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Krynicko-Popradzkich
    ul. Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 09, fax. 18 477 79 21
    REGON: 12057639400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Sposoby poszukiwania synergii pomiędzy dziedzictwem przyrodniczym Popradzkiego Parku Krajobrazowego, a rozwojem społeczno-gospodarczym obszaru oraz edukacja ekologiczna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rozpoznania cennych obszarów przyrodniczych i rozpoznanie szlaków migracyjnych zwierząt wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej gmin oraz dostawa fotopułapek w ramach zadania inwestycyjnego pn.: “Sposoby poszukiwania synergii pomiędzy dziedzictwem przyrodniczym Popradzkiego Parku Krajobrazowego, a rozwojem społeczno-gospodarczym obszaru oraz edukacja ekologiczna” 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Zadanie nr 1: 38651000-3 Aparaty fotograficzne 38651600-9 Kamery cyfrowe 32333200-8 Kamery wideo 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo 32333000-6 Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo 32333300-9 Aparatura do powielania obrazu wideo 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Zadanie nr 2: 90712400-5 Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony 90700000-4 Usługi środowiska naturalnego 90710000-7 Zarządzanie środowiskiem naturalnym 90712000-1 Planowanie środowiska naturalnego 90712200-3 Planowanie strategii ochrony lasów 3. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje 1) dostawę urządzeń optycznych (fotopułapek) – 100 kpl, 2) Świadczenie serwisu gwarancyjnego na dostarczony sprzęt optyczny na okres zgody z ofertą 3) Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia; • Fotopułapka winna posiadać możliwość robienia zdjęć jak i nagrywania filmów, • Urządzenie winno się włączać w przypadku detekcji ruchu w jej okolicy. W pozostałym czasie winno znajdować się w stanie spoczynku, • Powinno charakteryzować się niskim zużyciem energii tj.; • Pracować min. 2 tygodnie bez konieczności wymiany baterii, także przy ujemnych temperaturach, robiąc minimum 20 zdjęć dziennie, w tym minimum 10 w warunkach nocnych przy użyciu diod oświetlających, • Pozostawać w trybie czuwania co najmniej 4 do 6 miesięcy (mierzone w temp. 200C). • Przystosowana do pracy zarówno w dzień jak i w nocy, • Wykonywanie kolorowych zdjęć w dzień, • Robienie zdjęć w trybie nocnym w podczerwieni bez lampy błyskowej, • Zdjęcia robione za pomocą wyzwalacza sterowanego czujnikiem ruchu (w dzień i w nocy), • Aparat fotopułapki sam przełącza się na tryb nocny –jest wyposażony w czujnik zmierzchowy, • Możliwość zamontowania zapasowych/dodatkowych baterii w celu zwiększenia czasu pracy urządzenia między wymianą baterii/akumulatorów, • Matryca 12 MP lub większa, • Rozdzielczość filmów (AVI) 1440x1080 lub wyższa: 20 klatek/s (AVI) lub wyższa, • Wbudowana lampa podczerwieni o długości fali 940 nm. Minimum 24 diody podczerwieni, • Trzy czujniki ruchu o zasięgu 15 m lub większym, • Możliwość konfigurowania urządzenia z poziomu panelu bez konieczności podłączenia komputera, • Tryb „Cam+Video” w którym aparat wykonuje zarówno zdjęcie i film przy każdym wykrytym ruchu, • Czas wyzwalania 1 s lub mniej, • Umożliwienie nadawania kodu dla danej lokalizacji, • Wbudowany kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej min. 2,0 cala, • Możliwość naniesienia na zdjęcia informacji jak; data i czas, • Wbudowany moduł MMS do przesyłania zdjęć/filmów na adres e-mail bądź do specjalnego modułu zbiorczego, • Automatyczny alarm tekstowy SMS przy niskim stanie baterii, • Wbudowany system łączności GSM do przesyłania informacji i raportów, • Obsługa czterech pasm GSM/GPRS; 850/900/1800/1900 MHz, • Wyjście USB, • Obsługa karty SIM operatorów komórkowych działających w Polsce, • Wodoszczelna obudowa chroniąca przed warunkami atmosferycznymi, • Rozmiar obrazu MMS 640x480, • Nagrywanie filmu karta SD 16 MB lub większa, • Zapis na karcie z cyklicznym nadpisywaniem najstarszych nagrań, • Komunikator niskiego poziomu baterii, • Minimalny zakres temp. Pracy -200C do +400C, • Minimalny zakres pracy przy wilgotności powietrza w przedziale 5% do 90%, • Możliwość mocowania na drzewie, • Zabezpieczenie przed kradzieżą i uszkodzeniem mechanicznym (skrzynka ochronna). Skrzynka ochronna nie może powodować zakłócenia systemu łączności GSM do przesyłania informacji i raportów. Sposób mocowania fotopułapki ma zabezpieczać ją przed kradzieżą i uszkodzeniem mechanicznym (np. zastosowanie linek posiadających zabezpieczenie antykradzieżowe), • Fotopułapki mają posiadać deklarację zgodności CE, • Zasięg działania w ciągu dnia; 15 metrów lub więcej, • Możliwość gromadzenia informacji dot. np. faz księżyca, temperatury otoczenia ,itp. • Minimalny zasięg doświetlenia w podczerwieni w nocy 15 m ( w gwiezdną noc bez mgły) Zadanie nr 2 obejmuje: 1) Sformułowanie kryteriów koniecznych do wyznaczenia korytarzy ekologicznych oraz wyznaczenie wszystkich istniejących korytarzy na obszarze projektowym wraz z uzgodnieniem lokalizacji montażu fotopułapek z społecznym zespołem ds. pracy nad inwentaryzacją przyrodniczą terenu Związku Gmin Krynicko-Popradzkich, 2) montaż i uruchomienie fotopułapek, zakupionych w ramach zdania nr 1, 3) 12-miesięczne badania terenowe szaty roślinnej, 4) analiza przeprowadzonych badań dot. szaty roślinnej, opracowanie i wydruk raportu o szacie roślinnej, 5) 12-miesięczne badania terenowe zwierząt, 6) analiza przeprowadzonych badań oraz danych z urządzeń rejestrujących dot. zwierząt, ich siedlisk oraz tras migracyjnych, opracowanie i wydruk raportu o gatunkach zwierząt chronionych, stanie ich siedlisk oraz trasach migracyjnych, 7) przygotowanie finalnego dokumentu podsumowującego dokonane badania – Dokumentacji Inwentaryzacyjnej, 8) Przekazanie Dokumentacji Inwentaryzacyjnej oraz użytych urządzeń (fotopułapek) Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90712400-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 2: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 63 1020 2892 0000 5102 0636 3636 z dopiskiem: wadium dla przetargu “Sposoby poszukiwania synergii pomiędzy dziedzictwem przyrodniczym Popradzkiego Parku Krajobrazowego, a rozwojem społeczno-gospodarczym obszaru oraz edukacja ekologiczna”” – Zadanie nr 1 lub 2 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach