Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna.

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    ul. Gęsikowskiego 7 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. (012) 283 11 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna (powierzchnia opracowania ok. 200 ha) zgodnie z Uchwałą Nr XXXIV/266/2009 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 20 marca 2009 r w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna oraz projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna (powierzchnia opracowania ok. 80 ha) zgodnie z uchwałą Nr LIII/383/210 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 25 maja 2010 r w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Alwernia w miejscowości Okleśna oraz udział w czynnościach związanych ze zmianą studium i planu według procedur i problematyki określonej w: 1)ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (z. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); 2)ustawie o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199 poz. 1227 z 2008 r.); 3)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); 4)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003 nr 164 poz. 1587); 5)innych przepisach odrębnych dotyczących obszaru objętego studium i planem. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1)sporządzenie Opracowania ekofizjograficznego dla zmiany studium i zmiany planu; 2 egz. 2)analizę wniosków dotyczących zmiany studium i zmiany planu; 1 egz. 3)sporządzenie projektu zmiany studium i projektu zmiany planu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, a dla planu także prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium w skali 1:10 000, rysunek planu w skali 1:1 000 lub 1:2 000; ilość egz. (pomniejszeń rysunków) niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych prawem; 4)współpracę przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu zmiany studium i zmiany planu; 5)sporządzenie projektu zmiany studium i zmiany planu do wyłożenia do publicznego wglądu; 1 egz. oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach rozwiązaniami; 6)analizę uwag dotyczących projektów zmiany studium i zmiany planu wraz z wykazem, oraz przygotowanie stanowiska burmistrza dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia; 1 egz. 7)wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium i planu wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne ponowienie opinii i uzgodnień w niezbędnym zakresie; 8)przygotowanie projektu zmiany studium i zmiany planu wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia na sesję Rady Miejskiej- na CD 1 egz. 9)sporządzenie kopii zmiany studium oraz zmiany planu po uchwaleniu - 4 egz., 10)sporządzenie tekstu, rysunku studium oraz plansz tematycznych + rysunki powstałe w trakcie opracowania projektu zmiany studium - na CD; 1 egz. 11)przygotowanie dokumentacji prac planistycznych związanych ze zmianą studium i zmiana planu do przedstawienia Wojewodzie Małopolskiemu. przygotowanie uchwały planu w XML-edytor aktów prawnych 3.Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w spotkaniach organizowanych przez Urząd Miejski, posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz w sesjach Rady Miejskiej poświęconym pracom nad zmianą studium i zmianą planu. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury. Nie obejmuje wysyłki pism.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 744100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną