Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ujednoliconych tekstów i rysunków planów zamiennych w zakresie określonym w poniższych uchwałach a)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Ruszów w zakresie wynikającym z uchwały nr 496/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. b)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Ruszów w zakresie wynikającym z uchwały nr 497/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. c) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Kościelna Wieś w zakresie wynikającym z uchwały nr 498/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. d)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osady Zielonka w zakresie wynikającym z uchwały nr 501/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. e) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Czerwona Woda w zakresie wynikającym z uchwały 500/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. f) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Piaseczna w zakresie wynikającym z uchwały 503/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. g) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Stary Węgliniec w zakresie wynikającym z uchwały 507/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. h)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Jagodzin w zakresie wynikającym z uchwały nr 499/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. i)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Węgliniec w zakresie wynikającym z uchwały nr 502/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. j)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osady Polana w zakresie wynikającym z uchwały nr 504/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. k) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osady Okrąglica - Rychlinek w zakresie wynikającym z uchwały nr 505/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. l)Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie leśniczówki Dębówek w zakresie wynikającym z uchwały nr 506/XXIV/13 Rady Miejskiej Węgliniec z dnia 28 maja 2013r. 2. Powyższe uchwały stanowią załącznik nr 10 do niniejszej siwz 3. 71 41 00 00 - 5 usługi planowania przestrzennego 4. Zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 647 ) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 03.164.1587 ) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami). Zmianę planu należy sporządzić w oparciu o ustalenia obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. 5. Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy: a) przygotowanie obwieszczeń i zawiadomień, b) reprezentowanie Burmistrza przy przeprowadzaniu uzgodnień i uzyskiwanie opinii do projektu planu, c) wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla terenu objętego opracowaniem projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2001 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z dnia 29 października 2002 r. Nr 155,poz. 1298), d) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, e) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, f) przygotowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne, g) przygotowanie projektu uchwały w ramach procedury sporządzania planu oraz wszystkich innych dokumentów związanych z pracami planistycznymi, h) prezentowanie projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisji i sesji Rady Miejskiej oraz udział głównego projektanta planu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, i) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia przez Burmistrz uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, j) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, k) przygotowanie materiałów na sesję Rady Miejskiej, uchwalającą plan, l) wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z uzgodnień z właściwymi organami i rozstrzygnięć Rady Miejskiej, m) przygotowanie dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem, n) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody, o) opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), p) zakup niezbędnych podkładów mapowych q) skala opracowania 1:1 000. 6. Zakres opracowania dokumentacji planistycznej oraz ostatecznej: a) dwa egzemplarze opracowania ekofizjograficznego, b) trzy egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko, c) dwa egzemplarze dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem, d) dwa egzemplarze tekstu i rysunku planu w technice umożliwiającej jego publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, e) dwa egzemplarze zafoliowanego rysunku planu w skali 1:1000, f) cztery egzemplarze tekstu planu w formie książkowej, g) cztery egzemplarze rysunku i tekstu planu w wersji elektronicznej na nośniku optycznym (postać tekstową w formacie DOC, postać graficzną w formie: rastrowej w plikach o rozszerzeniu dwg i jpg w rozdzielczości 800 DPI i wektorowej w formacie programu Auto CAD. 7. Po stronie Zamawiającego leżą koszty związane z publikacją ogłoszeń i prowadzoną korespondencją wynikającą z procedury planistycznej. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne materiały będące w jego dyspozycji: a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego przedmiotowych sołectw b) gminną ewidencję zabytków. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu wszystkich przekazanych materiałów po zakończeniu prac związanych z wykonaniem przedmiotu umowy bez ich rozpowszechniania. 10.Ustala się następujące warunki płatności: 10.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 10.2. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne w dwóch transzach: a) I transza w wysokości w wysokości 50% wynagrodzenia ryczałtowego będzie płatna po wyłożeniu planu do publicznej wiadomości w siedzibie zamawiającego b) II transza w wysokości w wysokości 50% wynagrodzenia ryczałtowego będzie płatna po opublikowaniu planu w Dzienniku Urzędowym 10.3. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach