Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów

Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 326 330 , fax. 146 326 332
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
    Skrzyszów 642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 146 326 330, fax. 146 326 332
    REGON: 54899100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, na podstawie uchwały Nr XIV.210.2020 Rady Gminy Skrzyszów z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów – etap A 2) Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, na podstawie uchwały Nr XIV.211.2020 Rady Gminy Skrzyszów z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów – etap B, C, D W/W uchwały stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia opisanego w ust. 1, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności w art. 10, 11 15, 16 ust. 1 i 17 ww. ustawy oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Pozyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia (w tym na potrzeby opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu). 2) Współpracy z komisją urbanistyczno – architektoniczną, w tym: prezentacje projektów planu i studium na posiedzeniu komisji urbanistyczno – architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Gminy w Skrzyszowie. 3) Przygotowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia. 4) Przygotowania projektów do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okaże się to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami i obwieszczeniami; udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje i udział w dyskusji publicznej. 5) Zajęcia stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektów, dokonanie ewentualnych zmian w projektach dokumentów wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień. 6) Przygotowania projektu uchwał wraz z załącznikami celem przedłożenia Radzie Gminy w Skrzyszowie do uchwalenia stosownie do art. 20 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 7) Sporządzenia dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa. 8) Udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. 9) Sporządzenia „podsumowania” oraz „uzasadnienia”, o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 3. Wszystkie prace projektowe lub czynności wynikające z procedury planistycznej określonej w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w przepisach odrębnych, nie wymienione powyżej a niezbędne do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Ustalenia projektów planów należy formułować w sposób zgodny z prawem (w tym z uwzględnieniem orzecznictwa), w sposób jednoznaczny i wykluczający możliwość ich dowolnej interpretacji, z uwzględnieniem ustaleń planów aktualnie obowiązujących, w celu zapewnienia kontynuacji i spójności ustaleń sporządzanych planów miejscowych z planami uchwalonymi w latach poprzednich, z poszanowaniem praw nabytych. 5. Szczegółowy zakres usługi: Należy sporządzić dokumentację planistyczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przepisów wykonawczych, oraz w trybie tam określonym, wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i opinii. Prognozę oddziaływania na środowisko należy wykonać przy uwzględnieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających, będzie uczestniczył w posiedzeniach Komisji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno – Architektonicznej, sesji Rady Gminy w Skrzyszowie, dyskusji publicznej oraz przy wyłożeniu projektów planów i studium do publicznego wglądu. W przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń, Wykonawca powtarza wymienione czynności w niezbędnym zakresie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszystkich dokumentów formalno- prawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno- prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości lub zmian zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego. 7. Ilość egzemplarzy dla każdego opracowania: 1) kompletne kopie planu (tekst + załączniki) - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej 2) prognoza oddziaływania na środowisko – 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; 3) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu – 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; 4) pełna dokumentacja formalno-prawna – 1 komplet (dla każdego zadania określonego ust. 1 niniejszego rozdziału); 8. Materiały, które udostępnia Zamawiający (dostępne na stronie internetowej Zamawiającego): 1) Aktualne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dla terenu objętego opracowaniem. 2) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów, 3) Uchwała Nr XIV.210.2020 Rady Gminy Skrzyszów z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów – etap A. 4) Uchwała Nr XIV.211.2020 Rady Gminy Skrzyszów z dnia 4 listopada 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Skrzyszów – etap B, C, D. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lat (36 miesięcy) gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3) dokumenty wymienionew rozdziale VI ust. 1-4 SIWZ. 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach