Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w mieście Śmigiel w rejonie ul. Południowej polegającej na uchyleniu części uchwalonego planu

Gmina Śmigiel ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, pl. Wojska Polskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5180003 , fax. 065 5189823
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śmigiel
    pl. Wojska Polskiego 6 6
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5180003, fax. 065 5189823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smigiel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w mieście Śmigiel w rejonie ul. Południowej polegającej na uchyleniu części uchwalonego planu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany planu polegającej na uchyleniu części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego przez Radę Miejską Śmigla uchwałą nr XIX/194/08 z dnia 31.01.2008 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w mieście Śmigiel w rejonie ul. Południowej. 2) Główne uwarunkowania obszaru opracowania: teren objęty w/w planem sąsiaduje od strony północno - zachodniej bezpośrednio z obszarem, na którym realizowana jest obecnie zabudowa mieszkaniowa, natomiast od strony południowej sąsiaduje z terenem zabudowy techniczno - produkcyjno - usługowej. Teren planu znajduje się w obszarze strefy widokowej panoramy założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego miasta Śmigla wpisanego do rejestru na podstawie decyzji z dnia 14 kwietnia 1992 r. pod numerem rejestru 1297/A - wymagane jest uzyskanie pozwolenia konserwatora zabytków. Plan objęty jest strefą ochrony archeologicznej - wszelkie zamierzenia inwestycyjne wymagają prowadzenia prac archeologiczno-zabezpieczających. 3) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1235). Plan należy sporządzić w oparciu o ustalenia obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Śmigiel podjętego uchwałą Rady Miejskiej Śmigla Nr XXVIII/322/2001 z dnia 17 maja 2001 r. ze zm. Obszar opracowania: ok. 0,5 ha. Skala opracowania: 1:500. 4) Zakres czynności do wykonania leżący po stronie wykonawcy: a) reprezentowanie Zamawiającego przy przeprowadzaniu uzgodnień i uzyskiwanie opinii do projektu planu (obsługa korespondencji), b) wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla terenu objętego opracowaniem projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), c) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, d) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, e) przygotowanie projektu uchwały w ramach procedury sporządzania planu oraz wszystkich innych dokumentów związanych z pracami planistycznymi, f) prezentowanie projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisji i sesji Rady Miejskiej oraz udział głównego projektanta planu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, g) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia przez Zamawiającego uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, h) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, i) przygotowanie materiałów na sesję Rady Miejskiej, uchwalającą plan, j) wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z uzgodnień z właściwymi organami i rozstrzygnięć Rady Miejskiej, k) przygotowanie dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem, l) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody, ł) opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.Dz.U. z 2013 r. poz. 1235), m) wykonywanie innych czynności, w tym w szczególności dokumentów i materiałów, jakie okażą się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 5) Zakres opracowania dokumentacji planistycznej oraz ostatecznej: a) jeden egzemplarz opracowania ekofizjograficznego, b) trzy egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko, c) dwa egzemplarze dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem, d) cztery egzemplarze tekstu i rysunku planu w technice umożliwiającej jego publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego, e) jeden egzemplarz rysunku planu w technice barwnej w skali 1:500, f) cztery egzemplarze tekstu planu w formie książkowej z rysunkiem planu, g) jeden egzemplarz rysunku i tekstu planu w wersji elektronicznej na nośniku optycznym (postać tekstową w formacie DOC, postać graficzną w formie: rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG i TIFF w rozdzielczości 600 DPI wraz z podaniem współrzędnych punktów załamania danej jednostki planistycznej w układzie 2000)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smigiel.pl , zakładka Przetargi/Usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach