Przetargi.pl
Sporządzenie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 251 540 , fax. 818 252 709
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 251 540, fax. 818 252 709
    REGON: 52410500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik dla działek wskazanych enumeratywnie w uchwale, wymienionej w ust. 2 pkt 3, 2) sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik dla całego obszaru w granicach administracyjnych miasta Kraśnik, wg uchwały wymienionej w ust. 2 pkt 2, 3) sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik, dla całego obszaru w granicach administracyjnych miasta Kraśnik, z podziałem na części, o których mowa w uchwałach, wymienionych w ust. 2 pkt 4 i 5. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o następujące uchwały Rady Miasta kraśnik: 1) NR XLIII/438/2017 z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik; 2) Nr XLVI/460/2017 z dnia 26 października 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik; 3) Nr LVI/571/2018 z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik; 4) Nr LI/532/2018 z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik, zatwierdzonych uchwałami: a) Nr XXVII/397/2004 Rady Miejskiej w Kraśniku z dnia 21 października 2004 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 26, poz. 826, z dnia 11.02.2015r., z późniejszymi zmianami, b) Nr LVI/345/2014 Rady Miasta Kraśnik z dnia 4 sierpnia 2014 r., ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego z dnia 22 października 2014 r. pod poz. 3326, z późniejszym sprostowaniem i późniejszymi zmianami; 5) Nr LVI/572/2018 z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie zmiany uchwały Nr LI/532/2018 z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik. 3. Przedmiotem zmiany studium jest: 1) zmiana studium dla działek wskazanych enumeratywnie w uchwale Nr LVI/571/2018 Rady Miasta Kraśnik z dnia 28 czerwca 2018 r., 2) kompleksowa zmiana studium: aktualizacja tekstu studium (cz. I - V) oraz zmiana tekstu studium pod kątem wniosków do zmiany studium i zmiany planów, złożonych w Urzędzie Miasta Kraśnik od kwietnia 2014 r., wniosków z urzędu, wniosków złożonych po ogłoszeniu 30.05.2018 r. o przystąpieniu do zmiany studium i 01.06.2018 r. o przystąpieniu do zmiany planów, w terminie przewidzianym w ogłoszeniach (do 16.07.2018 r.) oraz po tym terminie, do czasu rozpoczęcia prac nad projektem, z dopuszczeniem możliwości rozpatrzenia późniejszych wniosków, jeśli nie wpłynie to na czas realizacji umowy, kompleksowa zmiana rysunków studium pod kątem wniosków złożonych do zmiany studium i zmiany planów. 4. Przedmiotem zmiany planów jest: 1) zmiana miejscowego planu dla działek wskazanych enumeratywnie w uchwale Nr LVI/572/2018 Rady Miasta Kraśnik z dnia 28 czerwca 2018 r., 2) kompleksowa zmiana planów: rozpatrzenie wniosków do zmiany planów, złożonych w Urzędzie Miasta Kraśnik od kwietnia 2014 r. do listopada 2017 r., będących przedmiotem „Analizy zasadności …” (175 wniosków), wniosków złożonych po tym terminie, w tym wniosków złożonych po ogłoszeniu 01.06.2018 r. o przystąpieniu do zmiany planów, w terminie przewidzianym w ogłoszeniu (do 16.07.2018 r.) oraz po tym terminie (ok. 70 wniosków), wniosków z urzędu (ok. 170 wniosków), pozostałych wniosków, które będą złożone do czasu rozpoczęcia prac nad projektem, z dopuszczeniem możliwości rozpatrzenia późniejszych wniosków, jeśli nie wpłynie to na czas realizacji umowy, 3) sporządzenie jednolitego tekstu planu, 4) sporządzenie jednolitego rysunku planu w skali 1:2000, z podziałem na części: od I do XI, 5) sporządzenie fragmentu części V rysunku planu w skali 1:1000 (ścisłe Śródmieście), z oznaczeniem granic podstref dla Strefy Ochrony Konserwatorskiej, 6) sporządzenie zbiorczego rysunku planu w skali 1:5000, obejmującego cały obszar w granicach administracyjnych miasta Kraśnik, 7) sporządzenie rysunku planu w skali 1:10000 pt. „Polityka strefowa”, określającego graficznie zasady zagospodarowania terenów według stref polityki przestrzennej. 8) sporządzenie rysunku - mapy miasta Kraśnik w skali 1 : 10 000, w formie graficznego wykazu uchwał zatwierdzających poszczególne części planu. 5. Inne informacje i ustalenia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie przez Wykonawcę całości toków formalno-prawnych sporządzanych projektów oraz pełny udział Wykonawcy we wszelkich czynnościach związanych ze sporządzaniem projektów. 2) Ustala się realizację przedmiotu zamówienia z podziałem na 3 zasadnicze opracowania, wymienione w ust. 1. 3) Ustala się sporządzanie i uchwalanie zmiany planów z podziałem na części. 4) Sposób realizacji zmiany planów z podziałem na części, poza wykonaniem części dotyczącej zmiany planu dla działek wskazanych enumeratywnie w uchwale Nr LVI/572/2018 Rady Miasta Kraśnik z dnia 28 czerwca 2018 roku, uzgadniany będzie obustronnie w trakcie sporządzania zmiany planów. 5) Mapa rysunku zmiany planów ma odzwierciedlać faktyczny stan zagospodarowania terenu. 6) Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu opracowania w wersji drukowanej i elektronicznej. Dotyczy to całości opracowań planistycznych jak również wszystkich innych dokumentacji i opracowań sporządzanych w różnych formach w trakcie wykonywania przedmiotu umowy, w ilości zależnej od potrzeb i żądań Zamawiającego. 7) Opracowania w wersji drukowanej powinny być wykonane w technice kolorowej i czarno-białej, w zależności specyfiki tych opracowań i według żądań Zamawiającego, w tym - co do ich formy, w ilości: a) projekt zmiany planów – 5 egz. / 2 egz. w wersji elektronicznej, b) projekty zmiany studium – po 4 egz. / 2 egz. w wersji elektronicznej, c) zbiorczy rysunek planu w skali 1:5000, obejmujący cały obszar w granicach administracyjnych miasta Kraśnik – 5 egz., w tym 2 laminowane, d) rysunek - mapa miasta Kraśnik w skali 1:10 000, w formie graficznego wykazu uchwał zatwierdzających poszczególne części planu: 3 egz. w wersji drukowanej / 2 egz. W wersji elektronicznej. 8) Projekty uchwał w wersji elektronicznej winny być wykonane w formacie XML o strukturze zgodnej z oprogramowaniem służącym obsłudze Biura Rady Miasta Kraśnik „Edytor Aktów Prawnych” lub w innych, kompatybilnych formatach, wymaganych obowiązującymi na czas redagowania uchwał unormowaniami prawnymi w zakresie ogłaszania aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, w sprawie zasad techniki prawodawczej oraz innymi, obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi. 9) Całość opracowania winna być przekazana Zamawiającemu także w formie zapisu elektronicznego, wykonanego w formacie zgodnym z MS Word 97-2003 i AutoCad LT 2006 - Polski oraz w formacie ogólnodostępnym PDF. Pliki części graficznych projektów wykonane w formacie zgodnym z AutoCad LT 2006 - Polski powinny być opracowane i zapisane w sposób umożliwiający nieograniczoną ingerencję w nie. 10) Przetworzenie przez Wykonawcę dokumentów planistycznych (planu i studium) do postaci cyfrowej musi odbyć się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 marca 2010 roku o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1472) i aktów wykonawczych do tej ustawy. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawiera załącznik do projektu umowy. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 7. Dokumenty – obowiązujący plan zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik oraz uchwały w sprawie zmiany planu dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego dostępnej pod adresem http://www.krasnik.eu/gospodarka/miejscowy-plan-zagospodarowania-przestrzennego-miasta-krasnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. W tytule przelewu należy wpisać: wadium – przetarg pn. „Sporządzenie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik”. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Sporządzenie zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik oraz zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik”, nie otwierać przed 02.07.2019 r. godz. 11:30”. Dokument musi być złożony w kancelarii Urzędu Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik przed upływem terminu składania ofert tj.: do 02.07.2019 r. do godz. 11:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 02.07.2019 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 2)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3)jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 4)w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach