Gmina Wołomin ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
ul. Ogrodowa 4 4
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
REGON: 01326964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie wycen nieruchomości dla potrzeb wynikających z realizacji zadań Gminy Wołomin w 2009 i 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie wycen nieruchomości dla potrzeb wynikających z realizacji zadań Gminy Wołomin w 2009 i 2010 r. 1 Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: Wykonanie operatów szacunkowych na nieruchomości dla potrzeb związanych z realizacją zadań Gminy Wołomin, w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. 2 Zakres prac przedstawia się następująco: 1. wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej; 2. wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej; 3. wycena nieruchomości lokalowej; 4. wycena dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości; 5. wycena dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej; 6. wycena dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i trwałyzarząd; 7. wycena dla potrzeb ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego; 8. wycena dla potrzeb ustalenia opłaty za nabycie nieruchomości przez użytkownika wieczystego; 9. waloryzacja bonifikat od ceny nabycia nieruchomości; 10. wycena prawa użytkowania wieczystego nieruchomości mając już ustaloną wartość prawa własności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713130007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego lub zatrudniają osoby posiadające takie uprawnienia); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz jednostek samorządu terytorialnego w tym: - co najmniej 5 operatów na potrzeby ustalenia opłat adiacenckich - co najmniej 5 operatów na potrzeby ustalenia opłat planistycznych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje)- Załącznik NR 3 do SIWZ; 4. wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego- Zał. nr 4 do SIWZ; 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną