Przetargi.pl
Sporządzenie wniosków wieczysto - księgowych dotyczących ujawnienia własności Województwa Małopolskiego w Księgach Wieczystych w związku z wydaniem przez Wojewodę Małopolskiego decyzji o pozwoleniu na realizacje inwestycji pod nazwa Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w Gminie Skrzyszów

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-153 Kraków, ul. Szlak 73
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344033 , fax. 012 6188010
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Szlak 73 73
    31-153 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344033, fax. 012 6188010
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie wniosków wieczysto - księgowych dotyczących ujawnienia własności Województwa Małopolskiego w Księgach Wieczystych w związku z wydaniem przez Wojewodę Małopolskiego decyzji o pozwoleniu na realizacje inwestycji pod nazwa Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w Gminie Skrzyszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wniosków do Sądu Rejonowego w Tarnowie o ujawnienie prawa własności dla działek, które stały się własnością Województwa Małopolskiego z mocy prawa z tytułu wydania decyzji o pozwoleniu na realizację dla inwestycji pod nazwą Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w Gminie Skrzyszów w trybie Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z dnia 10 sierpnia 2010 r. Nr 143, poz. 963). 1. Wnioski sporządzane będą na podstawie pojedynczych zleceń składanych przez Zamawiającego. Do każdego Zlecenia dołączone zostaną dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego, niezbędne do sporządzenia wniosku (w przypadku dostarczenia do Wykonawcy Zlecenia droga elektroniczną do wniosku dołączone będą skany dokumentów a ich oryginały zostaną dołączone do sporządzonego przez Wykonawcę wniosku). 2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia wynosił będzie nie dłużej niż 15 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia przez Wykonawcę, poza wyjątkiem określonym w punkcie 3 opisu. 3. W przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy Wykonawcy wszystkich niezbędnych do sporządzenia wniosku dokumentów, Wykonawca poinformuje o tym Zleceniodawcę w terminie nie przekraczającym 10 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia. W takim przypadku termin sporządzenia wniosku zostanie ustalony ponownie, licząc od dnia dostarczenia przez Zamawiającego kompletu dokumentów. 4. Strony dopuszczają możliwość składania zleceń drogą elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić fakt otrzymania każdego zlecenia niezwłocznie, tj. najpóźniej następnego dnia roboczego licząc od dnia jego otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż zlecenie wysłane przez zamawiającego na adres poczty elektronicznej podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią zlecenia. Potwierdzenie otrzymania zlecenia odbywało się będzie poprzez przesłanie do Zamawiającego maila o treści: Potwierdzam odbiór zlecenia o numerze ........................., z dnia ................................ 5. Ilość zleceń uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak nie większa niż 120 i nie mniejsza niż 60. 6. Cena za sporządzenie wniosku wraz z odpisami będzie ceną ryczałtową niezależną ani od ilości działek we wniosku, ani od stopnia trudności sporządzenia wniosku, ani od ilości stron odpisu wniosku. 7. Wykonawca sporządzi dla Zamawiającego wniosek w dwóch egzemplarzach po czym przekaże go Zamawiającemu celem podpisania. Podpisany wniosek Wykonawca złoży w Sądzie Rejonowym w Tarnowie w jednym egzemplarzu, a jeden egzemplarz zwróci wraz z poświadczeniem złożenia Zamawiającemu. 8. Wnioski sporządzone będą zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami. W każdym wniosku Wykonawca poda wysokość niezbędnych do poniesienia przez Zamawiającego opłat sądowych. Opłaty Sądowe nie będą stanowiły wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następowało będzie każdorazowo po sporządzeniu wniosku i podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru częściowego wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że przedmiot odbioru został wykonany zgodnie z Umową i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 10. Wykonawca udzieli rękojmi na sporządzone przez siebie wnioski na okres do czasu ich wykonania przez Sąd Rejonowy w Tarnowie z zastrzeżeniem pkt 11. 11. Rękojmia nie będzie dotyczyła przypadku gdy wykonanie wniosku przez Sąd Rejonowy w Tarnowie nie będzie możliwe z uwagi na okoliczności niezależne od Wykonawcy (brak stron postępowania dla działki która wpisana jest w Lwh lub innym niż Księga Wieczysta dokumencie, brak dokumentu potwierdzającego wypłatę odszkodowania jeśli będzie on konieczny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach