Przetargi.pl
Sporządzenie wniosków wieczysto - księgowych dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności działek, nabytych z mocy prawa na rzecz Województwa Małopolskiego w trybie przepisów Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z dnia 10 sierpnia 2010 r. Nr 143, poz. 963) celem realizacji zadania Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w Gminie Skrzyszów

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-153 Kraków, ul. Szlak 73
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344033 , fax. 012 6188010
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Szlak 73 73
    31-153 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344033, fax. 012 6188010
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie wniosków wieczysto - księgowych dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności działek, nabytych z mocy prawa na rzecz Województwa Małopolskiego w trybie przepisów Ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z dnia 10 sierpnia 2010 r. Nr 143, poz. 963) celem realizacji zadania Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w Gminie Skrzyszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zarówno wnioski o sprostowanie numerów działek (na podstawie wykazów synchronizacyjnych dla parcel katastralnych, decyzji podziałowych, innych decyzji), wnioski o założenie księgi wieczystej dla działki, dla której księga nie była prowadzona, jak i wnioski o odłącznie działek nabytych do księgi wieczystej wskazanej przez Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy (cena jednostkowa, która będzie podana w ofercie) obejmowało będzie sporządzenie kompletu wniosków dla jednej działki (czyli zarówno wniosku o założenie księgi wieczystej dla działki dla której księga nie była prowadzona, sprostowanie zapisów w istniejącej księdze wieczystej, jak i o odłączenie działki z dotychczasowej księgi wieczystej i przyłączenie do księgi wieczystej wskazanej przez Zamawiającego). Cena jednostkowa (za sporządzenie kompletu wniosków dla jednej działki) podawana przez Wykonawcę będzie ceną ryczałtową, i będzie wynosiła x zł niezależnie od tego, jakie i ile wniosków dla działki będzie należało sporządzić. W ramach wykonywania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. W terminie 15 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przeanalizuje treść ksiąg wieczystych (Lwh) porównując stan ujawniony ze stanem faktycznym i zgłosi Zamawiającemu jakie dokumenty będą niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszystkie dokumenty, jakie będą w jego posiadaniu. Następnie w terminie 5 dni od dnia przekazania dokumentów, Wykonawca sporządzi w wersji elektronicznej wnioski do odpowiednich jednostek - o wydanie brakujących dokumentów i prześle je Zamawiającemu na podany w umowie adres poczty elektronicznej. Wnioski te zostaną złożone przez Zamawiającego niezwłocznie po ich otrzymaniu. Po otrzymaniu dokumentów sporządzonych na podstawie wniosków Zamawiający przekaże je Wykonawcy, co potwierdzone zostanie protokołem przekazania dokumentów. Przekazanie to nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 3. W terminie 10 dni od dnia otrzymania wszystkich dokumentów niezbędnych do sporządzenia wniosków dla pojedynczych działek, Wykonawca przekaże Zamawiającemu sporządzone przez siebie wnioski. Za datę przekazania uznany zostanie dzień, zarejestrowania wpływu dokumentów w siedzibie Zamawiającego. 4. W terminie 10 dni od dnia otrzymania pojedynczego wniosku (kompletu wniosków), Zamawiający sporządzi protokół odbioru i wezwie Wykonawcę do jego podpisania. Protokół odbioru podpisany będzie w siedzibie Zamawiającego. W terminie 7 dni od dnia podpisania każdego protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę i przekaże ją Zamawiającemu. Zamawiający udzieli na sporządzone prze siebie wnioski gwarancji poprawnego ich wykonania. W ramach udzielonej gwarancji będzie odpowiadał za treść sporządzonych przez siebie wniosków, za prawidłowość ich sporządzenia, oraz za prawidłowość wyliczonych opłat sądowych do czasu wykonania wniosków przez Sąd. Każdy wniosek sporządzony zostanie w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (w tym jeden egzemplarz będzie podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych lub na podany przez Zamawiającego adres mailowy. W przypadku gdy kilka działek objętych będzie jedną księgą wieczystą, Wykonawca sporządzi dla nich jeden wniosek. W takim przypadku wynagrodzenie zależne będzie od ilości działek wymienionych we wniosku. Wnioski sporządzone zostaną w sposób czytelny, z zachowaniem kolejności dołączanych dokumentów - według kolejności ich wykorzystywania w procesie ujawniania poszczególnych zmian. PRZYKŁADOWO: Jako pierwsze wymienione zostaną dokumenty dołączone do innych DzKW. w dalszej części wniosku - jeśli w Lwh ujawniona jest parcela katastralna, jako kolejny załącznik wymieniony będzie wykaz synchronizacyjny stwierdzający, że parcela ta odpowiada działce ewidencyjnej, następnie decyzja podziałowa, wypisy z ewidencji gruntów itd. Każdy załącznik zostanie szczegółowo opisany: czego dotyczy, w jakim dniu i przez kogo został wydany. W przypadku gdy wniosek wieczysto księgowy zostanie oddalony (z powodu jego błędnego sporządzenia, załączenia nieprawidłowych dokumentów, braku dokumentów, z powodu nieprawidłowo wyliczonej wysokości opłaty sądowej lub z innych powodów zależnych od Wykonawcy) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości poniesionej opłaty sądowej. Kara Umowna nie zostanie naliczona tylko w przypadku, gdy Wykonawca sporządzi treść odwołania, które uznane zostanie za zasadne i wniosek zostanie wykonany. Koszt wniesienia odwołania ponosił będzie Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczną w następujący sposób: - dokument przesłany Zamawiającemu przez Wykonawcę na podany w umowie adres mailowy będzie miał moc dokumentu tylko w przypadku, gdy będzie to skan podpisany przez Wykonawcę. Jednocześnie Wykonawca prześle Zamawiającemu oryginał dokumentu (nie później niż w następnym dniu roboczym po przesłaniu wiadomości elektronicznej). Zamawiający będzie przesyłał dokumenty do Wykonawcy faksem - na podany w Umowie numer.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach