Przetargi.pl
Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, inwentaryzacji stanu lasów dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie miasta i gminy Nasielsk

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, inwentaryzacji stanu lasów dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie miasta i gminy Nasielsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów bądź inwentaryzacji stanu lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie miasta i gminy Nasielsk, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na okres lat 10 (od 1 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2025r.). Z ewidencji gruntów i budynków wynika, że dokumentację należy wykonać dla powierzchni ok. 1721 ha lasów zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nasielsk (załącznik - Wykaz powierzchni działek leśnych w poszczególnych obrębach). Zamawiający zastrzega, że powierzchnia lasów oraz liczba działek objętych przedmiotem zamówienia jest wartością przybliżoną, określoną na podstawie danych z ewidencji gruntów i może ulec zmianie; przy czym zmiana powierzchni opracowania - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy - nie spowoduje jego zmiany w stosunku do kwoty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Koszty związane z pozyskaniem danych do opracowania dokumentacji należą do Wykonawcy. Opłata za udostępnienie materiałów z Powiatowego Ośrodka Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami naliczana będzie na podstawie tabeli III lp. 5 załącznika Nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz.U. z 2004r. Nr 37, poz. 333). Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. U. z 2011 r. Nr 12 poz. 59 z późn. zmianami), 2) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012 r. poz. 1302), 3) rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych (Dz.U. z 2012 r. poz. 949), 4) ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1235), 5) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 627). Dokumentację dla wymienionych obrębów należy wykonać w trzech egzemplarzach, stosując przy wydruku tabel z opisem taksacyjnym i rejestrem działek czcionkę min 10. Mapy gospodarcze należy wykonać na podkładzie mapy ewidencyjnej w skali 1:5000 i dołączyć do każdego dokumentu urządzenia lasu, przy czym jeden egzemplarz do korzystania w terenie musi być zalaminowany. Do opracowania należy dołączyć część opisową również w formie elektronicznej umożliwiającej wyszukiwanie wg nazwisk i numerów działek oraz umożliwiającą wprowadzanie danych o ilości pozyskanego drewna (w formie arkusza kalkulacyjnego Excel). Do opracowania należy dołączyć mapy gospodarcze w formie elektronicznej w formacie shp w układzie 2000 strefa 7. Dla każdego obrębu powinny zostać sporządzone 2 egzemplarze mapy w skali 1:5000 (wydruk kolorowy) przedstawiające: - lokalizację planowanych zabiegów na terenie lasów objętych opracowaniem , - lokalizację poszczególnych typów siedliskowych lasów na terenie lasów objętych opracowaniem. Do uproszczonych planów urządzenia lasów należy wykonać po jednym egzemplarzu (dla każdego właściciela/współwłaściciela) karty zadań dotyczących gospodarki leśnej, Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyłożenie na okres 2 miesięcy (zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o lasach) do publicznego wglądu projektów uproszczonych planów urządzenia lasów w Urzędzie Miasta i Gminy Nasielsk oraz odniesienie się do zgłoszonych uwag, i - w zależności od potrzeb, uwzględnienie ich w uproszczonych planach urządzenia lasu, po postępowaniu, o którym mowa w art. 21 ust. 5 ustawy o lasach, przeprowadzonym przez Starostę Nowodworskiego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzyskanie opinii dotyczących uproszczonych planów urządzenia lasu od właściwego terytorialnie nadleśniczego oraz odniesienie się do zgłoszonych uwag i w zależności od potrzeb uwzględnienie ich w uproszczonych planach urządzenia lasu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772319007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie 1 800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk, rachunek nr 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012. W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 17.03.2013r. do godz. 11:30 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki) w pok. 117 (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17.03.2013r., do godz. 11:30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną