Przetargi.pl
Sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, oraz szczegółowych specyfikacji technicznych związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie Powiatu Zgierskiego

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, oraz szczegółowych specyfikacji technicznych związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie Powiatu Zgierskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na sporządzeniu przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, oraz szczegółowych specyfikacji technicznych związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie Powiatu Zgierskiego. 2. Szczegółowe wykaz dróg powiatowych zawiera zał. nr 8 do SIWZ. 3. Kosztorysy i przedmiary należy opracować z podziałem na trzy zadania, tj.: a) Zadanie Nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, oraz gminy Zgierz. Długość dróg o nawierzchni bitumicznej: 124,071 km. b) Zadanie Nr 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew. Długość dróg o nawierzchni bitumicznej: 90,744 km. c) Zadanie Nr 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno asfaltową na terenie miasta i gminy Stryków, oraz gminy Głowno. Długość dróg o nawierzchni bitumicznej: 140,332 km. 4. Do opracowania należy dołączyć ogólne specyfikacje techniczne, na podstawie których zostały sporządzone szczegółowe specyfikacje techniczne. 5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną, przy zachowaniu wszelkich przepisów prawa w szczególności przepisów ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, przepisów z zakresu prawa budowlanego jak również przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. 6. Zamawiający wymaga, aby opracowane przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, SST i OST były sporządzone i dostarczone do Zamawiającego, w formie pisemnej w 1 egzemplarzu dla każdego zadania oraz w formie elektronicznej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 7. Kosztorysy inwestorskie powinny być zapisane w formie PDF - odtwarzanym przez program Adobe Reader 6.0 CE. 8. Opracowanie odebrane będzie protokołem odbioru. 9. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w niezbędnych spotkaniach i konsultacjach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 10. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności uczestnictwa w spotkaniach, 24 godziny przed planowaną godzina spotkania. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu prac. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat. zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach