Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:///www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej”. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej, w granicach określonych w załączniku do uchwały Nr LIV/507/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 25 kwietnia 2018 r.: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej, zwanego dalej „projektem miejscowego planu”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), a także zgodnie z przepisami odrębnymi odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi infrastruktury informacji przestrzennej, b) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, c) bilans powierzchni terenów o poszczególnym przeznaczeniu i symbolach w planie (w ha, do 2 miejsc po przecinku), d) sporządzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, w formie elektronicznej, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1382 z późn. zm.), e) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie oryginalnych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego, f) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism), współpracę przy prowadzeniu procedury oraz sporządzenie dokumentacji prac planistycznych (nie obejmuje wysyłania korespondencji), g) udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach: komisji Rady Miejskiej, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Polityki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Zawierciu, dotyczących prezentacji projektu miejscowego planu, podczas publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie miejscowego planu rozwiązań oraz podczas sesji Rady Miejskiej, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, h) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji w poszczególnych etapach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie. 2) Ostatecznie, w ramach wykonania przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) inwentaryzację urbanistyczną: – w wersji papierowej: 1 egzemplarz, - w wersji elektronicznej: 2 płyty cd; b) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej: • w tradycyjnej formie papierowej w następującej liczbie egzemplarzy: • część graficzna miejscowego planu w skali opracowania tj. 1:1000 – 5 egzemplarzy w tym: 1 egzemplarz dwustronnie zalaminowany; • część graficzna miejscowego planu w skali pomniejszonej w stosunku do skali opracowania tj. 1:2000 lub w uzgodnieniu z Zamawiającym – 1 egzemplarz dwustronnie zalaminowany. • w formie elektronicznej w formacie ustalonym z Zamawiającym – 4 płyty cd/dvd (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku) w następującym zakresie: • część tekstowa – w MS Word, PDF (cześć tekstowa przekazana Wykonawcy po uchwaleniu i podpisaniu przez Przewodniczącego Rady Miejskiej podpisem elektronicznym), • część graficzna - w postaci cyfrowej (PDF lub JPG), rastrowej (Geotiff) oraz wektorowej (shp). Poprawnie utworzone dane dotyczące miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (MPZP) muszą składać się z pliku wektorowego (ESRI shapefile (shp. – plik przechowujący geometrię obiektu; shx. – plik indeksowy; dbf. – plik przechowujący dane atrybutowe (tabelaryczne); prj. – plik przechowujący informację na temat układu współrzędnych i odwzorowania i z pliku rastrowego (geotiff). Wykonawca utworzy dane przestrzenne MPZP w postaci wektorowej shapefile (shp) obowiązkowo uwzględniając wytyczne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej umowy. c) prognozę skutków finansowych: • zapis elektroniczny (PDF, JPG) – 3 egzemplarze; • wersja papierowa – 3 egzemplarze, d) projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu wraz z załącznikami, w edytorze tekstu umożliwiającym publikację w dzienniku urzędowym – format XML - 1 egzemplarz; e) dokumentację prac planistycznych wraz z oświadczeniem o jej kompletności i wykonaniu zgodnym z warunkami niniejszej umowy oraz wymogami obowiązujących przepisów – 1 egzemplarz, f) bilans powierzchni terenów o poszczególnym przeznaczeniu i symbolach w planie (w ha, do 2 miejsc po przecinku) – w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (2 egz.); g) metadaną infrastruktury informacji przestrzennej w wersji elektronicznej – 4 egzemplarze. 2. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z dołożeniem co najmniej należytej staranności dla tego typu prowadzonej działalności, zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa (z zastrzeżeniem uwzględnienia przepisów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji niniejszej umowy i dotyczyć będą przedmiotu umowy), normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, uchwałą Nr LIV/507/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej. 2) Wykonawca, po przystąpieniu do wykonania prac w zakresie realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do przeprowadzenia wizji w terenie (inwentaryzacji) w obecności pracownika Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego. 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeprowadzeniu pełnej procedury dotyczącej uchwalenia planu miejscowego, wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym m.in.: • pozyskanie materiałów wejściowych do wykonania opracowania, diagnoza stanu, ocena uwarunkowań rozwoju miasta i problemów wymagających rozwiązania, określenie celów rozwoju i ich hierarchii – opracowanie syntezy w formie opisowej i graficznej, • wykonanie analizy wniosków do planu złożonych przed przystąpieniem do sporządzenia planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia (sporządzenie wykazu wniosków), • wykonanie analizy wniosków do planu złożonych po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia (sporządzenie wykazu wniosków), • opracowanie projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), • sporządzenie prognozy skutków finansowych uwalenia planu miejscowego, • przedstawienie projektu planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (dalszej procedurze poddawany będzie projekt planu pozytywnie zaopiniowany przez GKU-A), • przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu, • przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu, • opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, • wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy, • opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, • obsługa wyłożenia projektu planu (jeden raz w tygodniu) lub po uzgodnieniu z Zamawiającym w razie potrzeby, • udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji, • sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, • udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, • wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu, • przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, • przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego wraz z załącznikami, • udział w sesji Rady Miejskiej podczas uchwalenia planu miejscowego, • przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli Zamawiający stwierdzi konieczność dokonania zmian, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do projektu planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy, wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu, przeprowadzenie dyskusji publicznej itd.) i ponowne przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, • przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych – odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, • skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 9 cytowanego rozporządzenia w sprawie zakresu projektu planu – 1 kpl. oprawiony, • Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień dotyczących przyjętych w projekcie planu rozwiązań, a w szczególności pisemnego uzasadnienia powodu nieuwzględnienia uwag przekazywanych przez Zamawiającego do sporządzanego projektu planu; 4) Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań mających wpływ na kształtowanie polityki przestrzennej na terenie gminy, z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia. W celu możliwości realizacji zamierzeń gminy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na treść zapisów i sposób kształtowania ustaleń zawartych w zmianie planu (w zakresie nie naruszającym obowiązujących przepisów). 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość monitorowania postępu prac, w terminach wykraczających poza określone w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz żądania udostępnienia materiałów roboczych w przypadku wystąpienia takich potrzeb. 6) Wykonawca zobowiązuje się do poufności sporządzonej dokumentacji prac planistycznych w ramach realizacji przedmiotu umowy w ramach niniejszej umowy oraz do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 992). Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż dla wykonania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 8) Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego ustosunkowania się do przekazywanych uwag Zamawiającego, usuwania wad i wprowadzanie poprawek i uzupełnień, w uzgodnieniu z Zamawiającym, czynności te nie podlegają odrębnej zapłacie. 9) Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak za własne działanie lub zaniechanie. 10) W przypadku: • negatywnej oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawnymi uchwały (wraz z załącznikami) Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia planu miejscowego oraz dokumentacji prac planistycznych, • stwierdzenia przez organ nadzorczy lub Sąd nieważności uchwały, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z usunięciem wad opracowania i doprowadzeniem uchwały do zgodności z przepisami prawnymi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości, na wykonany przedmiot umowy - 5 lat, licząc od odbioru przedmiotu zamówienia. Strony umowy rozszerzają uprawnienia z tytułu rękojmi na okres, o którym mowa wyżej. 4. Podstawą opracowania planu miejscowego jest Uchwała nr Nr LIV/507/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej. 5. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami - zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru powinien zostać przedłożony Zamawiającemu w ilości wskazanej w harmonogramie. Przy składaniu protokołów przekazania prac, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wyszczególnia w protokole, jakie prace są przedmiotem przekazania (zgodnie z harmonogramem). 6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera także wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Granice projektu opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej określone zostały w załączniku graficznym do uchwały nr LIV/507/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 25 kwietnia 2018 r. Powierzchnia opracowania planu miejscowego wynosi: około 2,77 ha. Skala opracowania: 1 : 1 000. 8. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian w ww. przepisach oraz nowo wprowadzanych i stosować je na bieżąco. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami prawnymi, obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 9. Stosownie do treści art. 48 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn.zm.), organy właściwe w sprawach opiniowania projektów planów miejscowych, tj. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Katowicach i Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Zawierciu, uzgodniły odstąpienie od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej, wprowadzającego jedynie niewielkie w stosunku do przyjętego już dokumentu modyfikacje, co nie będzie miało wpływu na charakter przewidywanych działań, rodzaj i skalę oddziaływania na środowisko oraz cechy obszaru objętego oddziaływaniem na środowisko, wynikające z ustaleń przyjętego już miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia dla terenów: Borowe Pole, Stawki, Blanowice, Kromołów, Zuzanka, Warty, Wydra Zielona, Łośnice – etap I, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Zawierciu Nr XLII/381/17 z dnia 28 czerwca 2017 r. (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 4 sierpnia 2017 r. poz. 4461). 10. Zamawiający informuje, że czynności wynikające z art. 17 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) zostały przez tut. Organ przeprowadzone 11. Zamawiający udostępni Wykonawcy:  Uchwałę Nr LIV/507/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszaru położonego w rejonie ul. Blanowskiej i ul. Wapiennej;  Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie, uchwalone uchwałą nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 7 sierpnia 2013r. z późn. zm.;  Mapy w postaci elektronicznej, o których mowa art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;  Wnioski o zmianę obowiązującego miejscowego planu złożone przed przystąpieniem do sporządzenia miejscowego planu;  Wnioski do miejscowego planu złożone po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu. Wyżej wymienione uchwały są dostępne na stronie internetowej www.zawiercie.eu – Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Zawierciu – uchwały. Inne materiały znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni na pisemny wniosek Wykonawcy, w formie i w terminach wzajemnie uzgodnionych. Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, nie będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt (a ich koszt skalkuluje w cenie ofertowej). 12. Warunki płatności: • I etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu I prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym - 20% wartości przedmiotu zamówienia; • II etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu II prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym – 20% wartości przedmiotu zamówienia; • III etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu III prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym – 15% wartości przedmiotu zamówienia; • IV etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu IV prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym – 15% wartości przedmiotu zamówienia; • V etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu V prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym, w tym po pozytywnej ocenie uchwały przez Wojewodę – 30% wartości przedmiotu zamówienia 13. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22. § 1. Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. 2018. poz.108 z późn. zm) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 14. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach