Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice, w granicach określonych w załącznikach do uchwały Nr XXXIX/343/17 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 26 kwietnia 2017 r.: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice, zwanego dalej „projektem miejscowego planu”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), a także zgodnie z przepisami odrębnymi odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi infrastruktury informacji przestrzennej, b) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu miejscowego planu, zgodnie przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.), c) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, d) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), e) bilans powierzchni terenów o poszczególnym przeznaczeniu i symbolach w planie (w ha, do 2 miejsc po przecinku), f) sporządzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, w formie elektronicznej, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1382 z późn. zm.), g) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie oryginalnych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego, h) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism), współpracę przy prowadzeniu procedury oraz sporządzenie dokumentacji prac planistycznych (nie obejmuje wysyłania korespondencji), i) udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach: komisji Rady Miejskiej, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Polityki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Zawierciu, dotyczących prezentacji projektu miejscowego planu, podczas publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie miejscowego planu rozwiązań oraz podczas sesji Rady Miejskiej, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, j) przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji w poszczególnych etapach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie. 2) Ostatecznie, w ramach wykonania przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) inwentaryzację urbanistyczną: – w wersji papierowej: 1 egzemplarz, - w wersji elektronicznej: 2 płyty cd; b) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice: • w tradycyjnej formie papierowej w następującej liczbie egzemplarzy: • część graficzna miejscowego planu w skali opracowania tj. 1:2000 – 5 egzemplarzy w tym: 1 egzemplarz dwustronnie zalaminowany; • część graficzna miejscowego planu w skali pomniejszonej w stosunku do skali opracowania tj. 1:5000 lub w uzgodnieniu z Zamawiającym – 1 egzemplarz dwustronnie zalaminowany. Zamawiający zastrzega sobie, aby część graficzna projektu miejscowego planu była podzielona na arkusze, przy czym każdy z arkuszy obejmował będzie jeden z obrębów objętych opracowaniem. • w formie elektronicznej w formacie ustalonym z Zamawiającym – 4 płyty cd/dvd (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku) w następującym zakresie: • część tekstowa – w MS Word, PDF (cześć tekstowa przekazana Wykonawcy po uchwaleniu i podpisaniu przez Przewodniczącego Rady Miejskiej podpisem elektronicznym), • część graficzna - w postaci cyfrowej (PDF lub JPG), rastrowej (Geotiff) oraz wektorowej (shp). Poprawnie utworzone dane dotyczące miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (MPZP) muszą składać się z pliku wektorowego (ESRI shapefile (shp. – plik przechowujący geometrię obiektu; shx. – plik indeksowy; dbf. – plik przechowujący dane atrybutowe (tabelaryczne); prj. – plik przechowujący informację na temat układu współrzędnych i odwzorowania)) i z pliku rastrowego (geotiff). Wykonawca utworzy dane przestrzenne MPZP w postaci wektorowej shapefile (shp) obowiązkowo uwzględniając wytyczne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej umowy. c) prognozę oddziaływania na środowisko: • zapis elektroniczny (PDF, JPG) – 3 egzemplarze; • wersja papierowa – 3 egzemplarze, d) prognozę skutków finansowych: • zapis elektroniczny (PDF, JPG) – 3 egzemplarze; • wersja papierowa – 3 egzemplarze, e) opracowanie ekofizjograficzne: • zapis elektroniczny (PDF, JPG) – 3 egzemplarze; • wersja papierowa – 3 egzemplarze, f) projekt uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu wraz z załącznikami, w edytorze tekstu umożliwiającym publikację w dzienniku urzędowym – format XML - 1 egzemplarz; g) dokumentację prac planistycznych wraz z oświadczeniem o jej kompletności i wykonaniu zgodnym z warunkami niniejszej umowy oraz wymogami obowiązujących przepisów – 1 egzemplarz, h) bilans powierzchni terenów o poszczególnym przeznaczeniu i symbolach w planie (w ha, do 2 miejsc po przecinku) – w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (2 egz.); i) metadaną infrastruktury informacji przestrzennej w wersji elektronicznej – 4 egzemplarze. 2. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z dołożeniem co najmniej należytej staranności dla tego typu prowadzonej działalności, zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa (z zastrzeżeniem uwzględnienia przepisów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji niniejszej umowy i dotyczyć będą przedmiotu umowy), normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, uchwałą Nr XXXIX/343/17 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice. 2) Wykonawca, po przystąpieniu do wykonania prac w zakresie realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do przeprowadzenia wizji w terenie (inwentaryzacji). 3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeprowadzeniu pełnej procedury dotyczącej uchwalenia planu miejscowego, wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla planu miejscowego, zgodnie przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem planu, w tym m.in.: • pozyskanie materiałów wejściowych do wykonania opracowania, diagnoza stanu, ocena uwarunkowań rozwoju miasta i problemów wymagających rozwiązania, określenie celów rozwoju i ich hierarchii – opracowanie syntezy w formie opisowej i graficznej, • wykonanie analizy wniosków do planu złożonych przed przystąpieniem do sporządzenia planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia (sporządzenie wykazu wniosków), • wykonanie analizy wniosków do planu złożonych po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia (sporządzenie wykazu wniosków), • opracowanie projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie zakresu wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), • przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, • opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.), po uzgodnieniu z właściwymi organami stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodne z wymogami ww. ustawy, • sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, • sporządzenie prognozy skutków finansowych uwalenia planu miejscowego, • przedstawienie projektu planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (dalszej procedurze poddawany będzie projekt planu pozytywnie zaopiniowany przez GKU-A), • przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, • przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, • opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, • wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy, • opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami wprowadzonymi w projekcie zmiany planu po uwzględnieniu uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, • opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, • obsługa wyłożenia projektu planu (dwa razy w tygodniu) lub po uzgodnieniu z Zamawiającym w razie potrzeby, • udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji, • sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, • udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, • wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu, • przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, • przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego wraz z załącznikami, • udział w sesji Rady Miejskiej podczas uchwalenia planu miejscowego, • przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli Zamawiający stwierdzi konieczność dokonania zmian, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do projektu planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy, wyłożenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, przeprowadzenie dyskusji publicznej itd.) i ponowne przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, • przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych – odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, • przygotowanie uzasadnienia i podsumowania, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.), • skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 9 cytowanego rozporządzenia w sprawie zakresu projektu planu – 1 kpl. oprawiony, • Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień dotyczących przyjętych w projekcie planu rozwiązań, a w szczególności pisemnego uzasadnienia powodu nieuwzględnienia uwag przekazywanych przez Zamawiającego do sporządzanego projektu planu; 4) Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań mających wpływ na kształtowanie polityki przestrzennej na terenie gminy, z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia. W celu możliwości realizacji zamierzeń gminy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływu na treść zapisów i sposób kształtowania ustaleń zawartych w zmianie planu (w zakresie nie naruszającym obowiązujących przepisów). 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość monitorowania postępu prac, w terminach wykraczających poza określone w harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz żądania udostępnienia materiałów roboczych w przypadku wystąpienia takich potrzeb. 6) Wykonawca zobowiązuje się do poufności sporządzonej dokumentacji prac planistycznych w ramach realizacji przedmiotu umowy w ramach niniejszej umowy oraz do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 992). Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż dla wykonania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 8) Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego ustosunkowania się do przekazywanych uwag Zamawiającego, usuwania wad i wprowadzanie poprawek i uzupełnień, w uzgodnieniu z Zamawiającym, czynności te nie podlegają odrębnej zapłacie. 9) Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak za własne działanie lub zaniechanie. 10) W przypadku: • negatywnej oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawnymi uchwały (wraz z załącznikami) Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia planu miejscowego oraz dokumentacji prac planistycznych, • stwierdzenia przez organ nadzorczy lub Sąd nieważności uchwały, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z usunięciem wad opracowania i doprowadzeniem uchwały do zgodności z przepisami prawnymi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji za wady, na wykonany przedmiot umowy - 5 lat, licząc od odbioru przedmiotu zamówienia. Strony umowy rozszerzają uprawnienia z tytułu rękojmi na okres, o którym mowa wyżej. 4. Podstawą opracowania planu miejscowego jest Uchwała nr Nr XXXIX/343/17 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice. 5. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami - zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru powinien zostać przedłożony Zamawiającemu w ilości wskazanej w harmonogramie. Przy składaniu protokołów przekazania prac, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wyszczególnia w protokole, jakie prace są przedmiotem przekazania (zgodnie z harmonogramem). 6. Granice projektu opracowania projektu planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice określone zostały w załączniku graficznym do uchwały nr XXXIX/343/17 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 26 kwietnia 2017 r. Powierzchnia opracowania planu miejscowego wynosi: około 3170 ha. Skala opracowania: 1 : 2 000. Zamawiający zastrzega sobie, aby część graficzna projektu miejscowego planu była podzielona na arkusze, przy czym każdy z arkuszy obejmował będzie jeden z obrębów objętych opracowaniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian w ww. przepisach oraz nowo wprowadzanych i stosować je na bieżąco. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami prawnymi, obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy: Uchwałę Nr XXXIX/343/17 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice; Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie, uchwalone uchwałą nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 7 sierpnia 2013r.; Projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie; Mapy w postaci elektronicznej, o których mowa art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących dzielnice: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice, uchwalony uchwałą Nr XII/131/07 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 29 sierpnia 2007r. (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego z dnia 30 października 2007r. Nr 185, poz. 3392); Wnioski o zmianę obowiązującego miejscowego planu złożone przed przystąpieniem do sporządzenia miejscowego planu; Wnioski do miejscowego planu złożone po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu. Wyżej wymienione uchwały są dostępne na stronie internetowej www.zawiercie.eu – Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Zawierciu – uchwały. Inne materiały znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni na pisemny wniosek Wykonawcy, w formie i w terminach wzajemnie uzgodnionych. Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, nie będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt (a ich koszt skalkuluje w cenie ofertowej). 9. Warunki płatności: I etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu I prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy - 20% wartości przedmiotu zamówienia; II etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu II prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy – 30% wartości przedmiotu zamówienia; III etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu III prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy – 15% wartości przedmiotu zamówienia; IV etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu IV prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy – 15% wartości przedmiotu zamówienia; V etap fakturowania: po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru dotyczącego realizacji etapu V prac określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, w tym po pozytywnej ocenie uchwały przez Wojewodę – 20% wartości przedmiotu zamówienia 10. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22. § 1. Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. 2018. poz.108 z późn. zm) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 11. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: „Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obrębów: Bzów, Karlin, Pomrożyce, Skarżyce i Żerkowice”. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach