Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bolków, obrębu Świny oraz części obrębów Wierzchosławice, Wierzchosławiczki oraz Stare Rochowice

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2009-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bolków, obrębu Świny oraz części obrębów Wierzchosławice, Wierzchosławiczki oraz Stare Rochowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bolków, obrębu Świny oraz części obrębów Wierzchosławice, Wierzchosławiczki oraz Stare Rochowice, w oparciu o: Uchwałę nr XXXI 238 09 Rady Miejskiej w Bolkowie z dnia 28 maja 2009 r. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ~ 11,0 km2, w tym ok. 4,5 km2 lasów oraz trwałych użytków rolnych. Dokumentacja planistyczna składać się będzie z następujących elementów: A. Diagnoza stanu istniejącego - diagnozę stanu istniejącego należy opracować w formie graficznej wraz z niezbędnym opisem. Opracowanie winno określać: 1) stan zainwestowania i użytkowania obiektów i terenów - rysunek w skali 1: 2000: - oznaczenie funkcji budynków, - określenie ich wysokości, układu dachów, wejść i wjazdów, - oznaczenie funkcji terenów, - oznaczenie sposobu użytkowania i elementów zagospodarowania terenów takich jak skwery, ogrody przydomowe, ogrodzenia, wjazdy, przejścia i przejazdy itp., 2) informację na temat głównych i magistralnych sieci infrastruktury technicznej - rysunek w skali 1: 5000, 3) informację na temat istniejących uwarunkowań przyrodniczych, kulturowych i terenowo - prawnych - rysunek w skali 1: 2000 lub 1: 5000, 4) informację na temat stanu władania z wyróżnieniem głównych kategorii własnościowych (gmina, ANR, lasy państwowe, właściciele pozostali) - rysunek w skali 1: 2000 lub 1: 5000, B. Opracowanie ekofizjograficzne C. Koncepcja planu D. Projekt planu - w formie uchwały Rady Miejskiej E. Prognoza oddziaływania na środowisko F. Prognoza skutków finansowych uchwalonego planu G. Dokumentacja formalno-prawnej - kompletowana na bieżąco - 2 egz. (oryginał + kopia) H. Wnioski o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 03.02.1995 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. nr 121, poz.1266, z późniejszymi zmianami) o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ile z koncepcji zagospodarowania wyniknie konieczność jego sporządzenia. Dokumentacja planistyczna winna być opracowana zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1587). Szczegółowy zakres opracowania wraz z założeniami do projektowania zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Sposób wniesienia wadium określono w pkt IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dysponują min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz.42 , z późniejszymi zmianami) i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w ciągu ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania, zrealizowali przynajmniej 4 zadania o podobnym charakterze, tj. sporządzili minimum 4 projekty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, które zostały uchwalone i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa pod kierunkiem osoby wskazanej jako główny projektant w ofercie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca załączy do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VII SIWZ. Na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w/g zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1- 4) - załącznik nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 24 ust. 1 i 2) - załącznik nr 3 do SIWZ, e) oświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem wobec Urzędu Skarbowego - załącznik nr 4 do SIWZ, f) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem obowiązkowych składek ZUS - załącznik nr 5 do SIWZ, g) wykaz podmiotów oraz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć odpowiednie dokumenty stwierdzające uprawnienia oraz potwierdzające przynależność do odpowiedniej izby (zaświadczenia organu samorządu zawodowego), h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat projektów planów zagospodarowania przestrzennego - załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach