Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo

Urząd Gminy Lubicz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6782128 , fax. 056 6782122
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubicz
    ul. Toruńska 21 21
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6782128, fax. 056 6782122
    REGON: 00053708800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru części wsi Gronowo wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Powierzchnia obszaru objętego opracowaniem planu wynosi ca 1,5 ha. Natomiast jego granice przedstawia załącznik graficzny w skali 1:10.000 stanowiący integralną część uchwały Nr XXIII/226/08 Rady Gminy Lubicz z dnia 25 lipca 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, ze zmianami), 2. są wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, chyba że odrębne przepisy nie wymagają takich wpisów - wówczas należy wskazać te przepisy, 3. spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 4. złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów głównego projektanta zespołu, 4. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami (np. referencje, listy referencyjne) potwierdzającymi należyte ich wykonanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz,pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach