Przetargi.pl
sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu ewidencyjnego Korzystno w Gminie Kołobrzeg

Urząd Gminy Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3524848 , fax. 094 3524848
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3524848, fax. 094 3524848
    REGON: 53758590933569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu ewidencyjnego Korzystno w Gminie Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu ewidencyjnego Korzystno zgodnie z uchwałą Nr XXXV/231/08 Rady Gminy Kołobrzeg z dnia 29.07.2009r. Wykonawca zamówienia przeprowadzi zgodny z art. 17 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zmianami ) cały tok formalno-prawny związany z opracowaniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko ( z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ) i będzie za niego odpowiedzialny ( przygotuje wszystkie dokumenty , pisma , zawiadomienia, ogłoszenia i wnioski z zachowaniem obowiązujących terminów ), pozyska materiały wyjściowe , mapy, wykona analizy stanu własności i władania gruntami na obszarze opracowania ( planszę) oraz planszę zainwestowania i użytkowania terenu opracowania . Przygotowanie w/w korespondencji do wysyłki spoczywa na przyjmującym zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do spełnienia następujących warunków: a) spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) prowadzi działalność z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert; c) wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia; d)główny projektant posiada uprawnienia urbanistyczne i jest członkiem Izby Urbanistycznej e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej do wysokości planowanej kwoty brutto wartości zamówienia ; Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji, przedłożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta powinna zawierać następujące załączniki: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza ofertowego; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania - 5 - czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); c) kserokopię uprawnień urbanistycznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; d) kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie głównego projektanta prac projektowych na listę samorządu zawodowego urbanistów; e) wykaz co najmniej 3 zamówień ( potwierdzonych referencjami ) - wykonania planów lub zmian planów odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do formularza ofertowego; f)harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania prac projektowych, wraz z proponowanym trybem prac , konsultacji i płatności; g) zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami z Urzędu Skarbowego i ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty ; h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zawodowej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach