Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu ewidencyjnego Stary Borek w Gminie Kołobrzeg

Gmina Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3524848 , fax. 94 3530455
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołobrzeg
    ul. Trzebiatowska 48a 48a
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3524848, fax. 94 3530455
    REGON: 53758590933569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu ewidencyjnego Stary Borek w Gminie Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu ewidencyjnego Stary Bork o powierzchni ok. 1235 hektarów ( w tym 85% grunty rolne i lasy), zgodnie z uchwałą Nr L / 338 /10 Rady Gminy Kołobrzeg z dnia 27.09.2010r. 1. zakres przestrzenny opracowania musi być zgodny z zakresem określonym w uchwale Rady Gminy Kołobrzeg Nr L/338/10 z dnia 27.09.2010r. , 2. przyjmujący zamówienie wykona wszystkie opracowania wchodzące w skład sporządzenia planu miejscowego zgodnie z art.15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zmianami ) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587 ) . 3. rysunki projektów planów dla terenów zurbanizowanych ze względu na obszar opracowania należy wykonać na mapach sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:2000 z ewidencją dla obszaru zainwestowania i 1:5000 z magistralnym uzbrojeniem dla pozostałych terenów nie objętych zainwestowaniem . 4. wykonawca zamówienia przeprowadzi zgodny z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zmianami ) cały tok formalno-prawny związany z opracowaniem projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko ( z uwzględnieniem postępowania w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko ) i będzie za niego odpowiedzialny ( przygotuje wszystkie dokumenty , pisma , zawiadomienia, ogłoszenia i wnioski z zachowaniem obowiązujących terminów ), pozyska materiały wyjściowe , mapy, wykona analizy stanu własności i władania gruntami na obszarze opracowania ( planszę) oraz planszę zainwestowania i użytkowania terenu opracowania . Przygotowanie w/w korespondencji do wysyłki spoczywa na przyjmującym zamówienie. 5. przyjmujący zamówienie wykona wszystkie prace opisowe i graficzne, niezbędne kopie projektu planu i w ostatecznym rezultacie przekaże Zamawiającemu 4 pełne komplety planu ( tekst , rysunki planu , prognozy, podstawowe opracowanie ekofizjograficzne) dokumentacji planistycznej za wyjątkiem części formalno-prawnej, którą należy przekazać w 2 kompletach składających się z oryginałów dokumentów i drugi z kopii . Przedmiot zamówienia tekst i rysunek planu oraz podstawowe opracowanie ekofizjograficzne, prognoza oddziaływania na środowisko i prognoza skutków finansowych należy wykonać w formie tradycyjnej (drukowanej ) oraz w wersji elektronicznej ( płyta CD, część tekstowa w rozszerzeniu pliku doc, część graficzna jako pliki graficzne - dxf, jpg, pdf, ) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłaty wadium w wysokości 5 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach