Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Naklo nad Notecią oraz opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Naklo nad Notecią oraz opracowanie projektów decyzji o ustaleniu warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I 1. Zamówienie dotyczy sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Nakło nad Notecią, terenu położonego w rejonie ul. Bohaterów i ul. Wzgórze Wodociągowe - w załączeniu uchwała Nr XLVI/456/2006 RM z dnia 31 sierpnia 2006 r., 2. Powierzchnia obszaru opracowania miejscowego planu - 11,50 ha, 3. granice terenu objęte opracowaniem miejscowego planu ilustruje załącznik graficzny do w/w uchwały, 4. proponowane zmiany planu określa w/w uchwała. Zadanie obejmują wykonanie: - tekstu i rysunku planu / zamiany planu, - prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, - prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - wnioski na uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne ( w przypadku wymagań ), - opracowania ekofizjograficznego zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 627 z późn. zm. ), oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw ( Dz. U. z 2001 r. Nr 100, poz. 1085 ), - teczki dokumentów formalno-prawnych, - inwentaryzacji oraz innych niezbędnych opinii i opracowań, sporządzenie projektów pism, uchwał, ogłoszeń, komunikatów i zawiadomień niezbędnych w trakcie opracowania planu, - opracowań zasad obsługi w zakresie infrastruktury technicznej ( jak np. zapotrzebo- wanie na energię elektryczną, zapotrzebowanie w wodę i odprowadzenie ścieków ). Zadanie II Zamówienie dotyczy opracowania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy - obsługa urbanistyczna na terenie miasta i gminy Nakło nad Notecią polegająca na przeprowadzeniu procedur zgodnie z treścią rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z póżn. zm. ). Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmuje wykonanie : 1). projektów decyzji o warunkach zabudowy, 2). przeprowadzenie analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, 3). sporządzanie projektu obwieszczeń, korespondencji niezbędnej w trakcie opracowania decyzji 4). inne wg potrzeb wynikających ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z uwzględnieniem przepisów szczególnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie wymaga się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. w przypadku sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzen- nego, powierzą funkcję głównego projektanta urbaniście - członkowi Izby Urbanistów, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 5 - cioma tożsamymi zamówieniami, odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 2. w przypadku opracowania projektów decyzji powierzą funkcję projektanta członkowi Izby Urbanistów lub Architektów, który posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu projektów decyzji oraz wykonał co najmniej 3 tożsame zadania, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, 3. posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z przygotowaniem projektów decyzji, 4. zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów we wszystkich dziedzinach wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 ustawy p z p, 6. wyrażą zgodę na warunki i termin płatności podany w projekcie umowy, 7. złożą ofertę zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i art. 24 pzp które stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, w przypadku sporządzania miejscowego planu, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 4. uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności głównego projektanta miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy do Izby Urbanistów, 5. uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności projektanta decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania gminy do Izby Urbanistów lub Architektów, 6. wykaz tożsamych zamówień o których mowa w rozdziale IV, pkt 1 wraz z referencjami od poprzednich zamawiających - dotyczy Zadania !, 7. kserokopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w rozdziale IV, pkt 3 - dotyczy Zadania II.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną