Przetargi.pl
SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO - KOCIE DOŁY

Urząd Miasta Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-031 Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8130011 , fax. 061 81-30-097
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Luboń
    pl. Edmunda Bojanowskiego 2 2
    62-031 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8130011, fax. 061 81-30-097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZENIE PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO - KOCIE DOŁY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - >Kocie Doły<,(46,7 ha) w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta Luboń nr XXXVI/215/2009 z dnia 29 października 2009r Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów planów miejscowych, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego projektu planu miejscowego na obszarze i w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, z potwierdzeniem należytego wykonania, - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: głównym projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów, uprawnionym geodetą oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej właściwe przygotowanie zawodowe w zakresie drogownictwa, posiadającej kwalifikacje lub doświadczenie w zakresie małej architektury, terenów rekreacyjnych i zieleni miejskiej, a w przypadku ochrony środowiska przygotowanie zawodowe umożliwiające wykonanie prac projektowych; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ustawy/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia <, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentem potwierdzającym ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektowych w budownictwie, a w przypadku głównego projektanta w zakresie urbanistyki wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia oferty) (np. wg Załącznika 4 do SIWZ). e) jeden komplet porównywalnego projektu planu miejscowego, w wersji papierowej i cyfrowej f) harmonogram finansowo - rzeczowy prac projektowych (np. wg Załącznika nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość opracowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach