Przetargi.pl
Sporządzenie projektu budowlanego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Bobrowo i Zgniłobłoty

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-327 Bobrowo, 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    27 27
    87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 00053142400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.samorzad.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu budowlanego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Bobrowo i Zgniłobłoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie projektu budowlanego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Bobrowo i Zgniłobłoty. Orientacyjna długość projektowanej sieci około 8,0 km i około 35 przyłączy. Zakres rzeczowy do wykonania zadania: 1) Kompletny projekt budowlany - 5 egz. 2) Uzyskać: wszelkie wymagane prawem uzgodnienia; od właścicieli nieruchomości zgodę na prawo dysponowania gruntem na cele budowlane, które będzie podstawą do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizację inwestycji; oświadczenie właścicieli, że zostali oni poinformowani i akceptują lokalizację zaprojektowanych na ich gruncie urządzeń (rurociągi, studnie, przepompownie itp.) związanych z projektowaną kanalizacją. 3) Kosztorys inwestorski w branży sanitarnej - 3 egz. 4) Kosztorys przedmiarowy (ofertowy) branży sanitarnej - 3 egz. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży sanitarnej - 3 egz. 6) Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (o ile będzie wymagany) - 5 egz. 7) Pozyskanie własnym staraniem i kosztem podkładów geodezyjnych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania projektu. 8) Opracowanie projektu elektrycznego przyłączenia przepompowni ścieków i jego bezwzględne uzgodnienie z Operatorem ENERGA SA Rejon Dystrybucji w Brodnicy. Uzyskanie oświadczeń od właścicieli posesji, na których będzie lokalizowana przydomowa przepompownia ścieków, że wykonają we własnym zakresie połączenia między projektowanym złączem a istniejącą tablicą licznikową w budynku. Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla projektowanych przepompowni od Operatora ENERGA SA Rejon Dystrybucji w Brodnicy. 9) Kosztorys inwestorski robót elektrycznych - 3 egz.. 10) Kosztorys przedmiarowy (ofertowy) robót elektrycznych - 3 egz. 11) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych elektrycznych - 3 egz. 12. Kompletna dokumentacja musi być również wykonana i przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej. 13. Przy doborze średnic rurociągów, parametrów projektowanych pomp w przepompowniach przesyłowych, należy uwzględnić dalszą rozbudowę projektowanej sieci do miejscowości Dąbrówka, Kruszyny Duże i Brudzawy. 14. Nawiązać ścisłą współpracę z Zakładem Usług Wodnych sp. zoo. OSTROWITE (tel. 056 6836296), administratorem sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy. 15. Przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję rozwiązań projektowych, lokalizację przepompowni i przyłączy do posesji. 16. Projekt należy opracować zgodnie z dokumentami i procedurami wymaganymi przy składaniu wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy Unii Europejskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 233, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu musza spełniać następujące warunki: - posiadać uprawnia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (uprawnienia budowlane, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa), - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,zamówienia - przedstawią wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, opowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, w tym dokumentujące opracowanie co najmniej 2 projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralna część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji. 7. Oferta misi być napisana w języku polskim, na komputerze, na maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. 8. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatnie stronie podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną Wykonawcy. Pozostałe strony mogą być parafowane. 9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w.; c) zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert; d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert; e) informację z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert; f) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; h) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, w tym dokumentujące opracowanie co najmniej 2 projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia; i) oświadczenia z art. 23 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. zał nr 2 Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26. ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach