Przetargi.pl
Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-627 Warszawa, ul. Słowackiego 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5601365 , fax. 022 5601367
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
    ul. Słowackiego 6/8 6/8
    01-627 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5601365, fax. 022 5601367
    REGON: 01525966300186
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoliborz.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie projektów remontów ulic na terenie Dzielnicy Żoliborz w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3100,-
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: 1.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego (budowy, przebudowy lub remontu) co najmniej jednej drogi publicznej (ulicy) o wartości brutto min. 20.000,00 zł. (każde zamówienie). Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem /np. referencje/, potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres prac i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu. 2.2. wykaże, że dysponuje (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) osobami uprawnionymi do projektowania jako: a) generalny projektant (kierownik - koordynator ze strony Wykonawcy) procesu projektowego. Osoba ta musi posiadać uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. b) projektant instalacji sanitarnych. Osoba ta musi posiadać uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c) projektant instalacji elektrycznych. Osoba ta musi posiadać uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy; 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz zamówień, zrealizowanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania - poparty dokumentami świadczącymi o należytym ich wykonaniu. W przypadku wykazania zamówienia, które nie zostanie poparte dokumentem świadczącym o jego należytym wykonaniu /np. referencje/ - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku. 4. Potencjał kadrowy wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami - dla projektantów; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (a w przypadku podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania Wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoliborz.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach