Przetargi.pl
sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 3 zadania

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    ul. Samorządowa 1 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
    REGON: 15139811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego . Zamówienie podzielono na 3 oddzielne zadania . Zadanie 1: Uchwała Nr 170/XVI/2012 Rady Gminy Mykanów z dnia 23 października 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Mykanów. Obszarem opracowania objęto teren sołectwa Mykanów o powierzchni 877,3043ha. Zadanie 2 Uchwała Nr 159/XV/2012 Rady Gminy Mykanów z dnia 25 września 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Borowno przy ul. Częstochowskiej; obszar opracowania obejmuje teren o pow. ok. 1ha, na którym przewiduje możliwość realizacji zabudowy zagrodowej, mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej. Zadanie 3 Uchwała Nr 171/XVI/2012r. Rady Gminy Mykanów z dnia 23 października 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w miejscowości Wola Kiedrzyńska przy ul. Osiedlowej, obszarem opracowania objęto teren o powierzchni ok. 0,9ha, na którym planuje się zagospodarowania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie usług gastronomicznych. Zamówienie obejmuje sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, składających się z: 1) części opisowej; 2) załącznika nr 1 stanowiącego część graficzną planu w skali 1 : 1 000; 3) oraz załączników wyszczególnionych w art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 647 z 2012r.) Zakres rzeczowy przedmiotowego zamówienia obejmuje: - Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z zakresem wynikającym z Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 647 z 2012r.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 25 kwietnia 2008 r. w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych danych ( Dz.U. 2008 nr 75 poz. 451 ). - Opracowanie wniosku o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolne i nieleśne, zgodnie z Ustawą z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 16, poz. 78 z późn. zm.). - Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz.U. Nr 199, poz. 1227). - Sporządzenie Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego. - Przygotowanie stanowiska Wójta Gminy w sprawie rozpatrzenia ewentualnych uwag złożonych w toku wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu. - Przygotowanie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia jej zgodności z prawem przez Wojewodę Śląskiego. Zamówienie należy wykonać w nasypujących ilościach: - 8 egz. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ; - 2 egz dokumentacji planistycznej; -2 egz. na nośniku elektronicznym. Obowiązki wykonawcy obejmują: - wykonanie wszystkich innych niezbędnych opracowań np. prognoza oddziaływania na środowisko, wniosek rolny, prognoza finansowa skutków uchwalenia planu, itp. -przygotowanie treści ogłoszeń oraz obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów oraz przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia wniosków złożonych do wyżej wymienionego planu - ewentualne powtórzenie części procedury w niezbędnym zakresie - przygotowanie pism wraz z projektem planów do opiniowania i uzgodnień z właściwymi organami; obejmuje to edycję zawiadomień z powielaniem projektu planu w niezbędnej ilości egzemplarzy - przygotowanie treści ogłoszeń i obwieszczeń o terminie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu - obsługa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu - zorganizowanie w okresie wyłożenia dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z przeprowadzenia dyskusji - obecność projektanta - przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy wraz z lista nieuwzględnionych uwag, z propozycją uzasadnień ich rozstrzygnięcia w czasie gwarantującym Wójtowi Gminy Mykanów ich rozpatrzenie z zachowaniem ustawowego terminu - przygotowanie ostatecznej wersji projektu uchwał do uchwalenia Ponadto główny projektant planu - urbanista zobowiązany jest do udziału i prezentacji ( w zależności od potrzeb): - Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej - na posiedzeniach komisji Rady Gminy Mykanów - na sesji Rady Gminy Mykanów dotyczącej uchwalenia projektu planu - w uzgodnieniach i innych czynnościach procedury planistycznej. Wykonawca odpowiada za prawidłowość i zgodność z prawem procedury planistycznej. Zakres ten dotyczy każdego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach