Przetargi.pl
Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych przez Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2015-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych przez Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pózn. zm) o wartości zamówienia poniżej 207.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.) t.j. projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą w wersji tekstowej i graficznej, wykonanymi na podstawie wizji w terenie, wynikającymi z art. 53 ust. 3 i art. 54 tejże ustawy oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Obowiązki Zamawiającego: a) przekazanie Wykonawcy wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami do wykonania projektów decyzji i odnotowanie tego w protokole przekazania/odbioru, b) dokonanie odbioru projektów decyzji wraz z załącznikami i odnotowanie tego w protokole przekazania/odbioru, c) sprawdzenie odebranych projektów decyzji wraz z załącznikami graficznymi, analizy z załącznikiem graficznym i dokumentacji fotograficznej oraz wyników analizy wraz z załącznikiem graficznym w terminie do 5 dni roboczych od dnia odebrania ich od Wykonawcy, d) uregulowanie wynagrodzenia za wykonaną usługę w terminie do 30 dni od daty otrzymania rachunku/faktury (po sprawdzeniu projektów decyzji i zaakceptowaniu protokołu zdawczo-odbiorczego). 3. Obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie wizji w terenie przed sporządzeniem projektu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w celu przygotowania poprawnej i rzetelnej analizy, udokumentowanej załącznikiem fotograficznym z datownikiem obejmującym wnioskowane i analizowane nieruchomości (zdjęcie powinno być stosownie opisane - ulica i numer działki/budynku, a data wykonania zdjęcia widoczna na zdjęciu), nie dopuszcza się zdjęć z portali internetowych; b) sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wraz z załącznikami (załącznikiem graficznym do decyzji, wynikami analizy wraz z załącznikiem graficznym do wyników analizy), w oparciu o przeprowadzoną analizę funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust 1-5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wykonawca wraz z projektami decyzji i załącznikami, przekazuje Zamawiającemu analizę sporządzoną w wersji tekstowej i graficznej. Analiza musi być przeprowadzona dla każdej działki położonej w obszarze analizowanym, w formie opisowej oraz tabelarycznej (formę i zawartość tabeli należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym). Do analizy winna być dołączona dokumentacja fotograficzna w postaci wydruku; c) sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikiem graficznym do decyzji oraz sporządzenie analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych i analizy stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji; d) w przypadku gdy na terenie objętym wnioskiem sporządzony jest projekt planu miejscowego, Zamawiający zobowiązuje się przekazać niniejszy projekt Wykonawcy celem przeprowadzenia analizy zgodności projektu decyzji z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; e) wykonanie usługi z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz zapewnienie wykwalifikowanej kadry i nadzoru, f) projekt decyzji powinien zawierać rzetelne uzasadnienie faktyczne i prawne zgodnie z art. 107 Kpa, g) opracowanie przekazanych do przygotowania projektów w terminie nie dłuższym niż ... (max. 5 - zgodnie z deklaracja ofertową) dni roboczych od daty przekazania wniosku. W przypadku przekazania Wykonawcy jednorazowo 10 szt. i więcej wniosków termin ten może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych. W przypadkach szczególnie uzasadnionych dopuszcza się zmianę terminu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. W tych przypadkach przekazanie projektów decyzji nie może nastąpić w terminie dłuższym niż 15 dni roboczych. Do wskazanych powyżej terminów wlicza się również dzień przekazania wniosków. Projekty decyzji powinny być sporządzane sukcesywnie, w kolejności wynikającej z daty przekazania wniosków. h) usunięcie wad i usterek z projektów decyzji oraz rozpatrzenie uwag do projektów decyzji, złożonych przez strony w trakcie postępowania administracyjnego, powinno odbywać się niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych dopuszcza się termin nie dłuższy niż 3 dni roboczych od daty przekazania dokumentów (po uzgodnieniu z Zamawiającym), i) w przypadku uchylenia decyzji z przyczyn zależnych od Wykonawcy przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze lub Sąd Administracyjny, Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przygotowania projektu decyzji w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia za te czynności. W przypadkach szczególnie uzasadnionych dopuszcza się zmianę terminu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. W tych przypadkach przekazanie projektów decyzji nie może nastąpić w terminie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji. Do w/w terminów wlicza się również dzień przekazania wniosków, j) przekazanie Zamawiającemu projektów decyzji wraz z załącznikami w formie papierowej. Miejscem odbioru jest siedziba Zamawiającego t.j. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Wykonawca jest obowiązany do przekazania przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może przesłać przedmiot umowy za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź kuriera na adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, Wydział Urbanistyki i Architektury (pokój 218) - ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, k) Wykonawca obowiązany jest do wystawienia faktury/rachunku po sprawdzeniu odebranych projektów decyzji przez Zamawiającego (z uwzględnieniem pkt 3.2.2 ppkt c SIWZ), l) w przypadku poprawy projektów decyzji Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przedłożenia poprawionego, kompletnego projektu decyzji wraz ze wszystkimi załącznikami, m) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym opóźnieniu wykonania przedmiotu umowy. 4. Kompletne wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędnymi dokumentami (kserokopie) będą przekazywane Wykonawcy, raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego t.j. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Wykonawcą, Zamawiający może przesłać wnioski o wydanie decyzji za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera na adres wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2014 r. poz 1182 z póżn. zm.) oraz do zachowania ich w tajemnicy po zakończeniu prac będących przedmiotem umowy. 6. Przewidywana ilość projektów decyzji w okresie obowiązywania umowy wynosi maksymalnie 180 szt. lecz nie mniej niż 60 szt. Zamawiający informuje, iż w roku bieżącym na dzień 18.11.2014r. zlecono wykonanie 135 projektów decyzji. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości minimalnej projektów decyzji. 7. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania. 8. Zamawiający przez sporządzenie projektu decyzji rozumie również sporządzenie ich zmiany na wniosek strony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakości opracowania decyzji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach