Przetargi.pl
Sporządzenie programów funkcjonalno – użytkowych budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie programów funkcjonalno – użytkowych budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie programów funkcjonalno – użytkowych budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części: Część A – Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego dotyczącego budynku Rektoratu UMW przy ul. M. Curie – Skłodowskiej 70 we Wrocławiu, Część B - Wykonanie programu funkcjonalno – użytkowego dotyczącego budynku dydaktyczno – klinicznego Wydziału Lekarsko – Stomatologicznego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. Zakres prac: obejmuje sporządzenie programów funkcjonalno–użytkowych w oparciu o założenia określonych w: programie koncepcyjnym opracowanym dla realizacji zadania pod nazwą „Rektorat Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu” (stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ), wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, a także wraz z opracowaniami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zadania inwestycyjnego, programie koncepcyjnym opracowanym dla realizacji zadania pod nazwą „Budynek Dydaktyczno-Kliniczny Wydziału Lekarsko - Stomatologicznego” (stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ), wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, a także wraz z opracowaniami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zadania inwestycyjnego. Opracowania winny zostać wstępnie uzgodnione (zaopiniowane) z rzeczoznawcami: do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych (obsługa pożarowa), do spraw sanitarnohigienicznych, do spraw BHP. Wykonawca sporządzi opracowania w 5 (pięciu) egzemplarzach w wersji pisemnej oraz w 3 (trzech) egzemplarzach wersji elektronicznej edytowalnych i w 3 (trzech) egzemplarzach w wersji elektronicznej nieedytowalnych, w formacie PDF i DWG (zdjęcia w formacie JPG). Wszystkie przekazywane płyty CD z powyższymi materiałami powinny być dokładnie opisane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1A – 1B do SIWZ) – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1 – 4 (wzór: załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 3) Wykaz doświadczenia zawodowego głównego projektanta, wyznaczonego do realizacji zamówienia (wzór – załącznik nr 5A - 5B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Zobowiązanie, o którym podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ– jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach