Przetargi.pl
Sporządzenie pięciu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo – Gmina Bielsk Podlaski.

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
    REGON: 50659007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie pięciu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo – Gmina Bielsk Podlaski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla 5 części gruntów położonych w obrębie gruntów wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski w zakresie objętym uchwałami: 1.1 Nr VII/48/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 1, 1.2 Nr VII/49/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 2, 1.3 Nr VII/50/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 3, 1.4 Nr VII/51/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 4, 1.5 Nr VII/52/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 5. 1.6 Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć części. 2. Część I zamówienia obejmuje: 2.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/48/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 1. 3. Część II zamówienia obejmuje: 3.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/49/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 2. 4. Część III zamówienia obejmuje: 4.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/50/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 3. 5. Część IV zamówienia obejmuje: 5.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/51/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 4. 6. Część V zamówienia obejmuje: 6.1 Opracowanie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w zakresie wskazanym w Uchwale Nr VII/52/2019 Rady Gminy Bielsk Podlaski z dnia 26 kwietnia 2019 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części gruntów położonych w obrębie wsi Augustowo, gm. Bielsk Podlaski – obszar 5. 7. Wykonanie części I, II, III, IV, V zamówienia obejmuje w szczególności: 7.1 przygotowanie pism związanych z procedurą administracyjną dotyczącą opracowywania i uchwalania planów miejscowych wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz.U. z 2018r., poz. 1945 z późn. zm.). 7.2 przygotowywanie merytoryczne uzasadnień związanych z wnioskami, które wpłyną po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 7.3 udział w spotkaniach z mieszkańcami w ramach prowadzonych konsultacji społecznych. 7.4 pozyskiwanie wszystkich niezbędnych dokumentów i materiałów, które stanowią merytoryczną podstawę do przygotowania projektów MPZP. 7.5 udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dla Gminy Bielsk Podlaski. 7.6 wprowadzanie zmian wynikających z opinii i uzgodnień. 7.7 udział merytoryczny w dyskusji publicznej nad projektami MPZP. 7.8 przygotowywanie merytoryczne uzasadnień do uwag i wniosków wpływających do projektów MPZP po ich wyłożeniu do publicznego wglądu. 7.9 wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym z właściwymi organami. 7.10 sporządzenie prognozy skutków finansowych, 7.11 przygotowanie całości dokumentacji do uchwalenia MPZP. 7.12 przygotowanie MPZP w wersji elektronicznej wektorowej w formacie SHP z metadanymi zgodnie z dyrektywą INSPIRE oraz ustawy z dnia 04 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz w postaci rastrowej geoTIFF. 8. Zasięg terytorialny. 8.1 Plany obejmują obszar zwartej wsi Augustowo oraz tereny przyległe w niewielkim stopniu zabudowane i zagospodarowane. Zakres poszczególnych opracowań określają załączniki graficzne będące integralną częścią przyjętych przez Radę Gminy Bielsk Podlaski uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 9. Wymogi techniczne. 9.1 Dane ilościowe: 9.1.1 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) do opiniowania i uzgodnień w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) – minimum 2 egzemplarze; 9.1.2 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) do opiniowania i uzgodnień w formie wydruku kolorowego na papierze – mapa w skali 1:1000 - minimum 2 egzemplarze; 9.1.3 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) do opiniowania i uzgodnień w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc; 9.1.4 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) do opiniowania i uzgodnień w formie elektronicznej – mapa w skali 1:1000 .jpg o rozdzielczości min 300 DPI przy 32 bitowym kolorze; 9.1.5 projekty pism związanych z procedurą administracyjną w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc, xls, pliki graficzne .jpg; 9.1.6 uzasadnienia związane z opiniami, uzgodnieniami i wnioskami w formie elektronicznej edytowalnej .doc, xls, pliki graficzne .jpg; 9.1.7 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 2 egzemplarze; 9.1.8 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie wydruku kolorowego na papierze - mapa w skali 1:1000 minimum 2 egzemplarze; 9.1.9 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc, załączniki tabelaryczne ( jeśli będą w oddzielnych plikach) .xls, załączniki graficzne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .jpg; 9.1.10 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt poprawek i zmian wynikających z opinii i uzgodnień do wyłożenia do publicznego wglądu w formie elektronicznej – mapa w skali 1:1000 pliki graficzne .jpg o rozdzielczości min.300DPI przy 32 bitowym kolorze; 9.1.11 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeżeli zajdzie taka konieczność, w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 2 egzemplarze do ponownych opinii i uzgodnień; 9.1.12 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeśli zajdzie taka konieczność w formie wydruku kolorowego na papierze – mapa w skali 1:1000 (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 2 egzemplarze do ponownych opinii; 9.1.13 część tekstowa projektów MPZP (uchwał i załączników) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeśli zajdzie taka konieczność, wglądu w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc, załączniki tabelaryczne ( jeżeli będą w oddzielnych plikach).xls, załączniki graficzne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .jpg; 9.1.14 część graficzna projektów MPZP (załączników graficznych) po wniesieniu ewentualnych korekt, poprawek i zmian wynikających z uwzględnionych uwag do uchwalenia bądź do ponownych opinii i uzgodnień, jeżeli zajdzie taka konieczność, w formie elektronicznej – mapa w skali 1:1000 pliki graficzne .jpg o rozdzielczości min 300 DPI przy 32 bitowym kolorze; 9.1.15 część tekstowa MPZP (uchwał i załączników) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) minimum 5 egzemplarzy po uchwaleniu; 9.1.16 część graficzna MPZP (załączników graficznych) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie wydruku kolorowego na papierze – mapa w skali 1:1000 minimum 5 egzemplarzy po uchwaleniu; 9.1.17 część tekstowa MPZP (uchwał i załączników) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie elektronicznej w wersji edytowalnej .doc załączniki tabelaryczne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .xls, załączniki graficzne (jeżeli będą w oddzielnych plikach) .jpg po uchwaleniu; 9.1.18 część graficzna MPZP (załączników graficznych) po wpisaniu nr uchwały, daty uchwalenia itp. w formie elektronicznej mapa w skali 1:1000 pliki graficzne.jpg o rozdzielczości min. 300 DPI przy 32 bitowym kolorze, oraz pliki wektorowe w formacie SHP z metadanymi zgodnie z dyrektywą INSPIRE oraz ustawy z dnia 04 marca 2010 roku o infrastrukturze informacji przestrzennej i pliki rastrowe geoTIFF; 9.1.19 prognoza oddziaływania na środowisko w formie wydruku kolorowego na papierze (dopuszcza się wydruk dwustronny) - minimum 3 egzemplarze, w przypadku wprowadzania zmian i korekt wynikających z uwag i wniosków po uchwaleniu będą wymagane 3 egzemplarze; 9.1.20 teczka ze złożoną dokumentacją planistyczną do biura prawnego organu nadzoru - minimum 1 egzemplarz dokumentów oryginalnych oraz 2 egzemplarze kopii. 10. Wymogi merytoryczne. 10.1 Projekty planów powinny odpowiadać wymogom ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2018, poz. 1945 z późn. zm.) pozostałe opracowania i dokumenty towarzyszące projektowi powinien odpowiadać wymogom przepisów szczególnych w tym zakresie oraz zasad i norm ich sporządzania. 11. Wymogi dodatkowe. 11.1 Wykonawca na bieżąco ma obowiązek konsultować opracowywane zagadnienia z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. W przypadku przeprowadzania ankiet czy własnych badań dotyczących opracowywanych dokumentów Wykonawca dołącza je do dokumentów jako materiały robocze. Wnoszenie wszelkiego rodzaju zmian, korekt czy poprawek w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę materiałów czy wiadomości o konieczności wprowadzenia. Podstawowa forma komunikacji elektroniczna (e-mail). Jeżeli ze względów technicznych lub innych elektroniczna forma komunikacji będzie niemożliwa Wykonawca i Zamawiający ustalą między sobą inny sposób komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę w zakresie części I, II, III, IV, V zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz OFERTA - zał nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy Wykonawcy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy Wykonawcy). Oświadczenie dotyczące przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej-zał nr 7 do SIWZ, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności technicznej i zawodowej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli sytuacja zdolność techniczna lub zawodowa, podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymaganą zdolność techniczną lub zawodową odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył podmiot udostępniający zasób z Wykonawcą 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach