Przetargi.pl
Sporządzenie „Opracowania stanowiącego podstawę do określenia programów ochrony powietrza dla 4 stref województwa kujawsko-pomorskiego”

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566218281 , fax. +48566218455
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566218281, fax. +48566218455
    REGON: 87112129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umwkp.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie „Opracowania stanowiącego podstawę do określenia programów ochrony powietrza dla 4 stref województwa kujawsko-pomorskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie „Opracowania stanowiącego podstawę do określenia programów ochrony powietrza dla 4 stref województwa kujawsko-pomorskiego”, tj.: 1) Programu ochrony powietrza w zakresie pyłu zawieszonego PM10, PM2,5 oraz benzo(a)pirenu dla strefy aglomeracja bydgoska; 2) Programu ochrony powietrza w zakresie pyłu zawieszonego PM10 oraz benzo(a)pirenu dla strefy miasto Toruń; 3) Programu ochrony powietrza w zakresie pyłu zawieszonego PM10 oraz benzo(a)pirenu dla strefy miasto Włocławek, 4) Programu ochrony powietrza w zakresie pyłu zawieszonego PM10 oraz benzo(a)pirenu dla strefy kujawsko-pomorskiej. Integralną częścią ww. programów ochrony powietrza ma być plan działań krótkoterminowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie dokumentacji stanowiących podstawę do określenia ww. programów ochrony powietrza oraz planów działań krótkoterminowych, 2) przygotowanie załączników do projektów uchwał Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego w sprawie ww. programów ochrony powietrza, których integralną częścią jest plan działań krótkoterminowych, w układzie uzgodnionym z Zamawiającym, 3) opracowanie pisemnego uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.), 4) postępowanie związane z udziałem społeczeństwa, konsultacjami z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.) i opiniowaniem projektów programów ochrony powietrza przez Ministra Środowiska i właściwych wójtów, burmistrzów, prezydentów miast i starostów, 5) przygotowanie zestawienia informacji dotyczących programów ochrony powietrza i planów działań krótkoterminowych, o których mowa w § 13 ust. 6 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 czerwca 2018 r. w sprawie zakresu i sposobu przekazywania informacji dotyczących zanieczyszczenia powietrza (Dz. U. z 2018 r. poz. 1120), 6) sporządzenie i przekazanie prezentacji multimedialnej dotyczącej ww. programów ochrony powietrza, 7) przygotowanie i wdrożenie internetowej Platformy sprawozdawczej będącej narzędziem służącym do raportowania realizacji działań naprawczych zapisanych w programach ochrony powietrza i planach działań krótkoterminowych, umożliwiającej m.in. opracowanie sprawozdań rocznych przez jednostki samorządu terytorialnego, instytucje oraz podmioty wskazane w tych programach oraz zbiorczego sprawozdania przekazywanego Ministrowi Środowiska, 8) przeprowadzenie szkoleń dla ok. 180 osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi ww. Platformy i przekazanie instrukcji użytkowania w postaci elektronicznej, 9) udzielenie licencji niewyłącznej i nieograniczonej w czasie i co do terytorium na korzystanie z ww. Platformy, 10) zapewnienie utrzymania Platformy na zasobach teleinformatycznych Wykonawcy oraz zapewnienie obsługi technicznej Platformy (aktualizacja/serwis/helpdesk) przez okres co najmniej 36 miesięcy, liczony od dnia jej odbioru. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90731000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. Wykaz osób (załącznik nr 6 do Siwz) potwierdzający, że wykonawca będzie dysponował zespołem złożonym z więcej niż dwie osoby, które samodzielnie wykonały opracowanie co najmniej trzech dokumentacji do programu ochrony powietrza lub brały udział jako współautorzy lub współwykonawcy w merytorycznym opracowaniu co najmniej trzech dokumentacji do programu ochrony powietrza (niezbędny w zakresie kryterium oceny ofert „ilość osób posiadających doświadczenie przy opracowywaniu programów ochrony powietrza, mających realizować przedmiotowe zamówienie”)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną