Przetargi.pl
Sporządzenie opracowań planistycznych

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie opracowań planistycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowań planistycznych: 1) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o łącznej powierzchni ok. 101 ha, określonego w załączniku graficznym do uchwały Nr XXI/325/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części dzielnicy północnej i zachodniej dzielnicy Przemysłowej Olkusza z późn. zm., stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olewin – Zagaje wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o powierzchni ok. 205 ha, określonego w załączniku graficznym do uchwały Nr XXI/327/2016 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27 września 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Olewin-Zagaje, stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ. 3) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice – Zawada wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, dla obszaru o powierzchni 2252 ha, określonego w załączniku do Uchwały Nr VII/108/2015 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 23 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gorenice – Zawada stanowiącym załącznik nr 7c do SIWZ. 2. Przedmiotem postępowania jest: Wykonanie opisanych w pkt 1 zmiany planu i planów, z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w szczególności w art. 15, 16 ust.1 i 17 ww. ustawy oraz wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko. W ramach zadania należy sporządzić ekofizjografię oraz wnioski rolne i/lub leśne w niezbędnym zakresie. 3. Szczegółowy zakres usługi: Dla każdego opracowania należy sporządzić dokumentację planistyczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), w szczególności przy uwzględnieniu wymogów określonych w art.15, art.16 ust.1 i art.17 ustawy, przepisów wykonawczych oraz w trybie tam określonym wraz z kompletem wymaganych uzgodnień i opinii. Sporządzanie prognozy oddziaływania na środowisko należy wykonać przy uwzględnieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r, poz.353 ). Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających (w tym koperty i zwrotki), będzie uczestniczył w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej, sesji Rady Miejskiej w Olkuszu i dyskusji publicznej oraz zapewni obsługę w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu. W razie konieczności zapewni taką usługę również w przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń. Mapę zasadniczą w innym formacie niż określony w Rozdziale III pkt 5 tiret pierwszy, oraz materiały potrzebne do wniosku leśnego Wykonawca pozyskuje na własny koszt. Zamawiający deklaruje pomoc w pozyskiwaniu materiałów, które są udostępniane bezpłatnie. Wymaga się: a) udziału Projektanta w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (w razie konieczności na każdym etapie planu) w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej oraz na sesji Rady Miejskiej; b) uczestnictwa Projektanta w dyskusji publicznej oraz sporządzenia z niej protokołu; c) obecności Projektanta w siedzibie Zamawiającego, przy wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu, minimum jeden raz w tygodniu, w godzinach wyłożenia planu lub częściej, jeżeli zajdzie taka konieczność. UWAGA: Pełny zakres opracowań graficznych - rysunki zmiany planu już od etapu koncepcji należy sporządzić na platformie programowej, która będzie kompatybilna z MicroStation – format: dgn – na nośniku CD-ROM. Powodem powyższego jest dysponowanie przez zamawiającego programem MicroStation. Należy przez to rozumieć, iż wszystkie przekazane przez Wykonawcę pliki graficzne będzie można otworzyć w programie MicroStation, a zakres grafiki w wersji cyfrowej będzie się wiernie pokrywał z rysunkiem przekazanym w wersji papierowej. Na zakończenie prac planistycznych wymaga się, aby Wykonawca dla zmiany planu (zadanie 1) sporządził ujednolicony rysunek planu w wersji elektronicznej i papierowej, z uwzględnieniem wcześniejszych zmian. 4. Ilość egzemplarzy dla każdego opracowania: a) opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu – 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz.w wersji elektronicznej b) kompletne kopie planu (tekst + załączniki) - 7 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej ( załączniki graficzne w formacie PDF oraz w formacie DGN – na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku) c) prognoza oddziaływania na środowisko – 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej; d) prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu – 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; e) pełna dokumentacja formalno-prawna – 1 komplet. Termin wykonania zamówienia dla: Zadanie 1: do 54 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 2: do 62 tygodni od daty zawarcia umowy. Zadanie 3: do 62 tygodni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach