Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 71 13 , fax. 76 746 71 13
- Data zamieszczenia: 2012-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 71 13, fax. 76 746 71 13
REGON: 39068123600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie opinii w formie operatów szacunkowych z określenia wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na obszarze Powiatu Lubińskiego dla celów aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sporządzenie opinii w formie operatów szacunkowych z określenia wartości nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na obszarze Powiatu Lubińskiego dla celów aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatów szacunkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713191007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną