Przetargi.pl
Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów geodezyjno - prawnych do regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce zgodnie z załącznikiem Nr 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 zadań (wg załącznika nr 1 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z 15-tu zadań wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z podziałem na inne zadania/części jak opisał to w SIWZ. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ z podziałem dla danej części. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1.Zgłoszenie prac geodezyjnych określonych w pkt. 1 we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej; 2.2.Zebranie i analiza materiałów źródłowych; 2.3.Badanie i rozliczenie ksiąg wieczystych; 2.4.Opracowanie map stanu prawnego; 2.5.Opracowanie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa; 2.6.W przypadku braku udokumentowania prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości, sporządzenie dokumentacji do zasiedzenia, w której winien być udokumentowany ten okres oraz sprawdzone adresy w Wydziale Spraw Administracyjnych danej miejscowości właścicieli przedmiotowej działki oraz działek sąsiednich w przypadku zgonu odszukanie spadkobierców. W przypadku zasiedzenia, o ile grunt jest hipotekowany, należy przedłożyć zaświadczenie lub kserokopię z księgi wieczystej, jeżeli grunt jest niehipotekowany - zaświadczenie o niehipotekowaniu z Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego. Dla nabycia spadku należy wystąpić do USC o akty zgonu oraz sprawdzić w metrykach dowodów osobistych czy osoba zmarła nie pozostawiła spadkobierców. Ponadto do zasiedzenia należy dołączyć potwierdzone kserokopie dokumentów z operatu z założenia ewidencji gruntów, w tym ogłoszenia o rozgraniczeniu, protokoły ustalenia stanu władania, mapy, szkice polowe z pomiaru granic lub pierwsze mapy z założenia ewidencji oraz dokumenty uwłaszczeniowe działek sąsiednich (akty własności, protokoły oraz szkice z uwłaszczenia). 2.7.W celu udowodnienia, że Skarb Państwa wyczerpał procedury w zakresie odnalezienia poprzednich właścicieli /dot. byłych właścicieli działek przedmiotowych oraz właścicieli działek sąsiednich / należy: a)Sprawdzić czy po tych osobach nie toczyły się postępowania spadkowe w Sądach Powszechnych - w przypadku braku postępowań uzyskać negatywne zaświadczenia z Archiwum Sądu Rejonowego i Archiwum Państwowego. b)Sprawdzić dawne książki meldunkowe, dokumenty inspekcji budowlanych oraz rejestry /kartoteki/ byłych mieszkańców właściwych miejscowości - w przypadku ich braku uzyskać negatywne zaświadczenia z Archiwum Państwowego i Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta lub Archiwum Urzędu właściwej Gminy. c)Sprawdzić książki meldunkowe, rejestry /kartoteki/ byłych mieszkańców z dostępnych dokumentów Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta oraz Archiwum Państwowego w Kielcach lub Archiwum Urzędu właściwej Gminy - w przypadku ich braku uzyskać negatywne zaświadczenia. 2.8. W przypadkach nie wskazanych powyżej należy wykorzystać wiedzę merytoryczną do gruntownego rozpoznania i zgromadzenia materiałów celem przeprowadzenia procedury do założenia Ksiąg Wieczystych. 2.9. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Prace dla każdej części będą realizowane w 2 etapach w terminach określonych wg rozdziału 4 SIWZ Pierwszy etap obejmuje realizację prac określonych w pkt. 2 od ppkt. 2.1 do 2.3. Drugi etap obejmuje realizację prac określonych w pkt. 2 od ppkt. 2.4 do 2.9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach