Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza:Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla rurociągu tlenu z huty ArcelorMittal do huty CMC Zawiercie.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza:Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla rurociągu tlenu z huty ArcelorMittal do huty CMC Zawiercie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla rurociągu tlenu z huty ArcelorMittal do huty CMC Zawiercie. -zgodnie z uchwałą inicjującą nr XXXVIII/656/09 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 17 kwietnia 2009 roku. Skala 1:2000.Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ~ 36,0 ha. 3.Dokumentacja planistyczna składać się będzie z: A .Diagnozy stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu - 2 egz. B. Opracowania ekofizjograficzne w skali 1: 2000 - 2 egz. C. Prognozy oddziaływania na środowisko w skali 1: 2000 - 4 egz. D. Prognozy skutków finansowych uchwalonego planu - 4 egz E. Ustaleń planu i rysunku planu w skali 1: 2000 w formie projektu Uchwały Rady Miejskiej - 6 egz. F. Dokumentacji formalno-prawnej - 2 egz. G. Wniosku o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 03.02.1994r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ile z koncepcji zagospodarowania wyniknie konieczność jego sporządzenia -6 egz. 4.Dokumentacja planistyczna winna być opracowana zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1587). 5. Wszystkie elementy dokumentacji planistycznej winny być sporządzone w formie papierowej w ilościach egzemplarzy wymienionych powyżej oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym. 6. Rysunki planów w skali 1:2000 winny być wykonane na podkładzie sytuacyjno- wysokościowym z oznaczeniem własności, w formie papierowej, w tym 1 z kompletów należy wykonać na twardym podkładzie oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym w formacie JPG oraz w programie jakim dysponuje Gmina tj. MAPINFO. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi formalno - prawnej oraz kancelaryjnej związanej z tokiem prac przy wykonaniu zadań, o których mowa wyżej oraz do przygotowania odpowiedniej ilości projektów do uzgadniania i opiniowania. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do oddania przedmiotu zamówienia na zaktualizowanym podkładzie mapowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 ustawy Pzp w wysokości 1 200,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:Getin Bank S.A. 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 3. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21,III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium- zgodnie z art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 7. Termin wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, 2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali , a w przypadku usług okresowych lub ciągłych są również w trakcie wykonywania, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o wartości min. 40 tys. brutto zł, który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym, 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)głównym projektantem, który winien przynależeć do Izby Urbanistycznej, 5.pozostałymi osobami posiadającymi uprawnienia lub kwalifikacje w każdym z wymaganych do sporządzenia planu zakresów, zgodnie z wymogami ustaw i rozporządzeń tj. prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planów oraz ekofizjografa - minimum jedna osoba z każdej branży, przy czym dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego uprawnienia lub kwalifikacji przez jedną osobę, 6.Oświadczą, że wykonają rysunek planu metodą cyfrową i dysponują sprzętem lub legalnym oprogramowaniem, które będzie służyć realizacji zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń, 7.Przedstawią dokumentację 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta liczącego powyżej 100 tys. mieszkańców i powierzchni powyżej 100 km2, 8.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9.Wniosą wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ Uwaga! Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające spełnienie tych warunków dokumenty- według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - (wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 10.4. SIWZ - (wzór wykazu - Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu.Wymagane załączenie kserokopii uprawnień i zaświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego, określonych w pkt. 10.4. SIWZ. 4.1. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 4 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 10.3. SIWZ, (wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu. 6.Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 10.3 SIWZ zostały wykonane należycie, min. 1 np. referencja wystawiona przez poprzednich zamawiających/inwestorów o wartości min. 40 000,00 zł bruto. 7.Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu rysunku planu metodą cyfrową oraz, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem i legalnym oprogramowaniem, niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ - wskazana aktualna data podpisania oświadczenia. 7.1. W przypadku przedstawienia w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.7 narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia , którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do ich udostępnienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 7 do SIWZ) -wskazana data podpisania. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty należy załączyć: 10.Formularz ofertowy - wykonany według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 1 - wskazana aktualna data podpisania oferty. 11.Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ. 12.Opis metodyki sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z pkt. 10. 7 siwz.Metodyka sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winna zawierać następujące elementy: a) dokumentację planistyczną miejscowego planu zagospodarowania zgodnie z nową ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U.z 2003r.,Nr 80 poz.717 z dnia 27 marca 2003 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003roku (Dz.U. z 2003r Nr 164 z 19 września 2003 roku), b) harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy, c) metodę opracowania wyceny wraz z uzasadnieniem. 13.Pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. b) wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. , Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach