Przetargi.pl
SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W REJONIE ULICY WARZYWNEJ W KOSTRZYNIE WRAZ ZE ZMIANĄ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W REJONIE ULICY WARZYWNEJ W KOSTRZYNIE WRAZ ZE ZMIANĄ STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zadania: 1. Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn, obejmującej tereny położone w rejonie ulicy Warzywnej w Kostrzynie w zakresie wynikającym z uchwały nr XXXIV)277)2010 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 11 lutego 2011 r. - załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w Kostrzynie, gm. Kostrzyn w zakresie wynikającym z uchwały nr III)11)2001 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 12.12.2002 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów aktywizacji gospodarczej w Kostrzynie wraz z układem komunikacyjnym miasta z późniejszymi zmianami (uchwała nr XXXVI)330)2006 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 06.07.2006 r., uchwała nr II)12)2006 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 27.11.2006 r., uchwała nr X)61)2011 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 22 września 2011 r., uchwała nr XII)75)2011 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 24.11.2011 r.) - załącznik nr 9 do SIWZ B. Zakres sporządzenia zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określają poszczególne ww. uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium oraz sporządzenia miejscowego planu oraz obowiązujące przepisy prawa: ustawa z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz.1233), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.1587) oraz przepisy odrębne Na terenie gminy Kostrzyn obowiązuje Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzone uchwałą Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn nr XXX)239)2001 z dnia 3 lipca 2001 r. ze zmianami. C. Fazy prac planistycznych sporządzenia każdej zmiany Studium: Faza I Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn spełniającego wymogi przepisów prawa, gotowego do wszczęcia procedur opiniowania i uzgadniania, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej, z następującymi dokumentami składowymi: a) Tekst ustaleń projektu zmiany studium w formie uchwały z załącznikami (w tym rysunek projektu studium w skali 1:10000 i w formacie A-3), b) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 gzemplarze c) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza II a) Sporządzenie projektu zmiany Studium z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur opiniowania i uzgadniania, gotowego do wyłożenia do publicznego wglądu, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej Faza III a) Sporządzenie ostatecznego projektu zmiany Studium z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur wyłożenia, gotowego do uchwalenia przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza IV Przekazanie produktu finalnego Burmistrzowi Gminy Kostrzyn: a) Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn z załącznikami, spełniająca wymogi przepisów prawa, uchwalona przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn w 5 egzemplarzach b) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egzemplarze c) Dokumentacja formalno - prawna prac planistycznych zmiany Studium wraz z wykazami, do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego - 2 egzemplarze (kopie i oryginały) d) Wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania zmiany Studium (tekstowych i graficznych) łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania plików graficznych, wraz z uwierzytelnioną kopią licencji na programy. e) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. D. Fazy prac planistycznych sporządzania każdego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: Faza I Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gotowego do wszczęcia procedur opiniowania i uzgadniania, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej , z następującymi dokumentami składowymi: a) Tekst ustaleń projektu MPZP w formie uchwały + rysunek projektu MPZP w skali 1:1000 i w formacie A-3 b) Opracowanie ekofizjograficzne - 2 egzemplarze c) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egzemplarze d) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egzemplarze f) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza II a) Sporządzenie projektu zmiany MPZP z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur opiniowania i uzgadniania, gotowego do wyłożenia do publicznego wglądu, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza III Sporządzenie ostatecznego projektu zmiany MPZP z ewentualnymi korektami wynikającymi z przeprowadzonych procedur wyłożenia, gotowego do uchwalenia przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn, w wersji elektronicznej i papierowej, z następującymi dokumentami składowymi: a) Tekst ustaleń planu w formie uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami, spełniający wymogi przepisów prawa. Załączniki: 1) nr 1 - rysunek planu w skali 1:1000 i w formacie A-3; 2) nr 2 - rozstrzygnięcie dotyczące sposobu rozpatrzenia uwag do projektu planu; 3) nr 3 - rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresie infrastruktury technicznej należącej do zadań własnych gminy; b) Wzory pism procedury planistycznej w wersji elektronicznej i papierowej. Faza IV Przekazanie produktu finalnego Burmistrzowi Gminy Kostrzyn: a) Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z załącznikami, uchwalonego przez Radę Miejską Gminy Kostrzyn - 5 egzemplarzy b) Opracowanie ekofizjograficzne - 2 egzemplarze c) Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egzemplarze d) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egzemplarze e) Dokumentacja formalno - prawna prac planistycznych MPZP wraz z wykazami, do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Wielkopolskiego - 2 egzemplarze (kopie i oryginały) f) Wersja elektroniczna wszystkich składników opracowania zmiany MPZP (tekstowych i graficznych) łącznie z bezpłatnym programem do przeglądania plików graficznych, wraz z uwierzytelnioną kopią licencji na programy. g) Wzory pism procedury planistycznej, w wersji elektronicznej i papierowej. E. Zadania Zamawiającego: 1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a) wypisy z rejestru gruntów, w uzgodnionych przez Strony terminach b) dokumenty planistyczne z zasobów Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostrzyn; 2) obowiązujący mpzp c) dane, dokumenty, opracowania i materiały z zasobów Urzędu, niezbędne i pomocne do opracowania przedmiotu umowy, w uzgodnionych przez Strony terminach 2. Działania prawne wynikające z art. 11 i art. 17 ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 ze zm.), pozostają w kompetencji Zamawiającego. 3. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w celu odbycia niezbędnych spotkań przy wykonaniu przedmiotu umowy, w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. F. Zadanie dodatkowe dla Wykonawcy: Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na swój koszt zaktualizowane mapy zasadnicze dla zmian Studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodne z wymogami przepisów prawa. G. Koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia nie wymienione wyżej : a) Koszty materiałów wyjściowych tj. kserokopie dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnych i pomocnych do realizacji zamówienia itp. - obciążają w całości Zamawiającego; b) Koszty wykonania opracowania takie jak: prace inwentaryzacyjne, komputerowe przetworzenie danych, uzyskanie dodatkowych uzgodnień, itp. - obciążają w całości Wykonawcę UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia wyznaczono na dzień: 31.03.2013 r., przy czym terminy realizacji poszczególnych faz prac planistycznych nie mogą przekraczać: I faza prac - 30 kwietnia 2012 r. II faza prac - 30 września 2012 r. III faza prac - 31 stycznia 2013 r. IV faza prac - 31 marca 2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20111.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach