Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu - zakres obszaru górniczego o powierzchni ok. 2 ha (uchwała jest zał. do SIWZ), przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia jako tereny: mieszkaniowo-usługowe i usługowe. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla ww. terenu został przyjęty Uchwałą Nr V/4/2007 Rady Miejskiej w Bieruniu z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie: uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Warszawskiej, Węglowej i ul. Mieszka I. II.2. Zakres usługi obejmuje, w szczególności: 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe (obszar opracowania i otoczenie), b) ocena istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego wykonana w formie graficznej i opisowej. c) analiza na numerycznym modelu terenu dla obszaru opracowania, na podstawie danych ARC/INFO ASCII GRID, w zakresie: - Mapa hipsometryczna: geodezyjny układ odniesienia: 2000 (Konwersja z układu 92), wg. przedziałów ustalonych z zamawiającym, format: tif + plik nagłówkowym tfw (Word File), głębia kolorów: 8 bit, kompresja: LZW, rozmiar pixela: 1m. - Relief: geodezyjny układ odniesienia: 2000 (Konwersja z układu 92), format: tif + plik nagłówkowym tfw (Word File), głębia kolorów: 8 bit, kompresja: LZW, rozmiar pixela: 1m. - Warstwice: geodezyjny układ odniesienia: 2000 (Konwersja z układu 92), Interwał wysokościowy: co 25cm, format: shp z atrybutem wysokości (m n.pm.) dla poszczególnych warstwic. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 4 prezentacje w tym 3 w godzinach późno popołudniowych). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz przygotowanie wystąpienia o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planu wraz rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień oraz opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 2 dni w tygodniu). 8. Udział głównego projektanta projektu planu w dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10.Wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9, a także dokonanie korekty prognozy: oddziaływania na środowisko i skutków finansowych uchwalenia planu. 11.Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - minimum 4 prezentacje, w tym 3 w godzinach późno popołudniowych). 12.Skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, Przygotowanie projektu planu do uchwalenia (część tekstowa i graficzna). 13.Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu wygenerowany poprzez program - Edytor Aktów Prawnych XML Legislator Standard w formacie .xml, płyta CD oraz 3 egzemplarze wersji papierowej, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 4 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:5000 - 5 egzemplarz, e) zapis części tekstowej oraz rysunku planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, w terminie 7 dni licząc od terminu określonego w poz. 4.1 harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego załącznik do umowy. f) przekazanie ostatecznego rysunku planu (zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym) w formacie elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: *.tif wraz z plikiem nagłówkowym *.tfw (Word File) - w układzie 2000, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi, kompresja lzw (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor przeźroczysty, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itd. g) opracowań towarzyszących: - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, - analizy potrzeby opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów leśnych, a w razie potrzeby uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych - opracowanie wniosku na zmianę przeznaczenia na cele nieleśne. 14. Przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu planu, sporządzone na podstawie odpowiednio art. 42 ust. 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 1 egzemplarz + płyta CD. II.3. Wykonanie prac przewiduje się etapami. Efektem końcowym będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu, zatwierdzony Uchwałą Rady Miejskiej w Bieruniu i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, z niezbędnymi opracowaniami i zgodnie z: a) uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr IV/3/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r.), b) obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności - ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz.647 z późn. zm.) c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), d) ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (t.j. Dz.U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981). II.4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało: 1. Wrysowanie rysunku planu w oparciu o wektorową ewidencję gruntów i budynków oraz mapę zasadniczą, z zachowaniem związków przestrzennych pomiędzy poszczególnymi obiektami stanowiącymi treść planu a obiektami stanowiącymi treść map geodezyjnych (np. jeżeli linia rozgraniczająca przebieg po granicy lasu to jej współrzędne muszą być takie same jak współrzędne ewidencyjnego użytku Ls). 2. Poszczególne obiekty stanowiące treść planu muszą posiadać atrybuty opisowe: 2.1. maksymalnie 10 atrybutów dla każdego z obiektów, o treści uzgodnionej z Zamawiającym w trakcie prac projektowych. 3. Standard techniczny rysunku planu: 3.1. format wektorowy: 3.1.1. kompatybilny z oprogramowaniem: EWMAPA; 3.1.2. dopuszczalne typy obiektów geometrycznych: poligony (z atrybutami opisowymi), linie, punkty, opisy, kreskowania. Niedopuszczalne typy obiektów: łuki, okręgi, elipsy; 3.1.3. geodezyjny układ odniesienia: 2000. 3.2. forma rastrowa: 3.2.1. geodezyjny układ odniesienia: 2000; 3.2.2. format: tif + plik nagłówkowym tfw (Word File); 3.2.3. głębia kolorów: 8 bit; 3.2.4. kompresja: LZW; 3.2.5. rozdzielczość: 400dpi. 4. Standard techniczny uchwały w sprawie uchwalenia planu: 4.1. 1 egz. - xml - format lapx. 4.2. 1 egz. - doc. II.5. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: a) prezentacja projektu/koncepcji planu władzom gminy (minimum 4 prezentacje w tym 3 w godzinach późno popołudniowych), b) prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, c) prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych). d) udział przedstawiciela wykonawcy w konsultacjach społecznych w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, minimum 2 razy w tygodniu, w tym w środę w godzinach pracy urzędu. II.6. Uwagi końcowe. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Kod Wspólnego Słownika Zamówienia CPV: 71410000-5 usługi planowania przestrzennego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego w BS O/Tychy numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony pn. Sporzadzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w rejonie ul. Chemików w Bieruniu. Termin - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu (I piętro, pokój nr 8, segment B) nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej i braku wskazania w formularzu ofertowym nr konta na które należy zwrócić wadium, zamawiający zwróci je na rachunek z którego zostało wniesione. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem z konta na konto zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz.U.2007.42.275 z późniejszymi zmianami) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy informacyjnie wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach