Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego sołectwa Rogów i Młynek Nieświński

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego sołectwa Rogów i Młynek Nieświński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego sołectwa Rogów i Młynek Nieświński w skali 1:1000 wraz z opracowaniem ekofizjograficznym, prognozą oddziaływania na środowisko, oraz prognozą skutków finansowych. Granice terenu objętego sporządzaniem planu miejscowego określono na mapie kolorem czerwonym stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego opisu. Warunki wykonania zamówienia: a) projekt planu winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), oraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tej Ustawy, b) projekt planu winien uwzględniać aktualny stan prawny, służyć celowi dla którego zostanie wykonany. Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi. Opracowanie ekofizjograficzne należy sporządzić na potrzeby miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na aktualnych mapach, w tej samej skali w której ma być wykonany plan miejscowy. Powierzchnia obszaru opracowania wynosi około: 615 ha
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie n.w. oświadczeń i dokumentów:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał) e) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z kserokopiami wpisu na listę członków właściwej Izby Urbanistów lub Architektów o statusie czynnym na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (wg wzoru - zał. do oferty przetargowej) f) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach