Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo

Urząd Gminy Sypniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-216 Sypniewo, ul. Ostrołęcka 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7177783 , fax. 029 7177816
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sypniewo
    ul. Ostrołęcka 27 27
    06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie
    tel. 029 7177783, fax. 029 7177816
    REGON: 55066836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sypniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)Zamawiający wymaga, aby projekt miejscowego planu oraz zmiany studium był sporządzony w trybie i zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi oraz z zapisami Zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo b)Wykonawca zapewni odpowiednie mapy z obszaru gminy Sypniewo oraz przetworzy skalę map w celu wykonania planu i zmiany studium. c)Zakres i problematyka jest określona w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie wymaganego zakresu studium. Opracowania należy sporządzić w formie opisowej (dla planu jako uchwała Rady Gminy) oraz graficznej. Na część graficzną planu składać się będą rysunki wykonane na mapie w skali 1:2000 dla poszczególnych sołectw terenów zabudowanych, oraz w skali 1:1000 dla miejscowości gminnej. Dla terenów gdzie wprowadza się zakaz zabudowy oraz dla obszarów leśnych w skali 1:5000. Do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy dołączyć opracowanie ekofizjograficzne, prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, o której mowa w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem ustawy z dnia 3 października 2008 roku o uwzględnieniu informacji o środowisku i jego ochronie oraz analizę skutków ekonomicznych uchwalenia planu. Opracowanie musi zawierać zestawienie gruntów dla wszystkich terenów posiadających i wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia wraz z przygotowaniem wniosków o zmianę ich przeznaczenia. W ramach opracowania wykonawca określi stawki procentowe do naliczenia opłat z tytułu wzrostu bądź obniżenia wartości nieruchomości, przekładając opracowanie analityczne uzasadniające określone stawki. Na część graficzną zmiany studium składać się będą rysunki wykonane na mapie w skali 1 : 25000 Do projektu zmiany studium należy dołączyć opracowanie ekofizjograficzne oraz prognozę skutków wpływu ustaleń studium na środowisko przyrodnicze , o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008r. o uwzględnieniu informacji o środowisku i jego ochronie. d)Wykonawca zapewni pełne prowadzenie procesu formalnego opracowań. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: -prowadzenie spraw wynikających z art. 17 i 19 ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, w tym: przygotowanie korespondencji, zawiadomień i ogłoszeń oraz odpowiedzi na złożone wnioski i uwagi w formie papierowej i elektronicznej, -uczestnictwo i udzielanie informacji w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, -analiza wniosków, zarzutów i protestów do projektu planu i zmiany studium wraz z propozycją ich rozpatrzenia (przygotowanie uzasadnień do uchwał, udział w sesji dotyczącej rozpatrzenia w/w spraw), -przygotowanie projektów ogłoszeń, zawiadomień i uchwał, -prezentacja opracowania na posiedzenie Rady Gminy i Komisji. e)wykonawca przedmiotu zamówienia we własnym zakresie zbierze niezbędne informacje, materiały i dane niezbędne do wykonania pracy; f)opracowanie obejmować będzie obszar Gminy, w jej granicach administracyjnych, wraz z zakresem analiz poszerzonych o teren jednostek sąsiednich gmin w zakresie niezbędnym dla kompleksowości o prawidłowości merytorycznej opracowania. Charakterystyka Gminy Sypniewo - powierzchnia całkowita- 29 000km2/12858ha - liczba mieszkańców- 3631 Osoby - ilość sołectw- 30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu Oddział w Sypniewie Nr rachunku 69 8917 0001 0020 0051 2000 0010 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. przetargu U.G. 3431/2/2010. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 8 lutego 2010 r. do godziny 1000. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5.W wypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wniesionego wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy Sypniewo przy ul. Ostrołęckiej 27. Kasa Urzędu Gminy czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600. 6.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności -zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, -termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, -miejsce i termin zwrotu gwarancji, -wysokość wadium zgodną z określoną w SIWZ, -wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Urzędu Gminy Sypniewo w przetargu nieograniczonym - usługi na Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sypniewo w postępowaniu numer U.G. 3431/2/2010. 7.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, zostanie przyjęty termin złożenia w Kasie Urzędu Gminy Sypniewo przy ul. Ostrołęckiej 27. 8.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z postępowania. 9.Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt. 1.1 do 1.4, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: -niezgodną z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty 1. Dokumenty wymagane -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Oświadczenie, o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - załącznik nr 2 -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik numer 3 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sypniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach