Przetargi.pl
SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MIEJSKIEJ DUSZNIKI-ZDRÓJ -II

Gmina Miejska Duszniki Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Rynek 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 869 76 60 , fax. 74 866 90 25
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Duszniki Zdrój
    ul. Rynek 6 6
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 869 76 60, fax. 74 866 90 25
    REGON: 89071790600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY MIEJSKIEJ DUSZNIKI-ZDRÓJ -II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Duszniki-Zdrój dla obszaru nie objętego mpzp w jej granicach administracyjnych, ok. 2000 ha. jako mpzp podzielony na trzy odrębne tereny obejmujące: Miasto i Wapienniki, Podgórze i Jamrozowa Polana oraz Zieleniec. 2.Główne uwarunkowania obszaru opracowania: znajduje się w granicach otuliny Parku Narodowego Gór Stołowych; obejmuje strefę B i C ochrony uzdrowiskowej; obejmuje obszar NATURA 2000 PLH020060 Góry Orlickie, obszar NATURA 2000 PLB020006 Góry Stołowe, Obszar Chronionego Krajobrazu Góry Bystrzyckie i Orlickie; obejmuje strefy ochrony konserwatorskiej: ścisła, odstawową, ekspozycji i obserwacji archeologicznej; teren górniczy wód leczniczych; obszary bezpośredniego zagrożenia powodzią Q1% od rzeki Bystrzycy Dusznickiej; droga krajowa nr 8; droga wojewódzka nr 389; linia kolejowa nr 309 relacji Kłodzko Nowe - Kudowa Zdrój; linia energetyczna wysokiego napięcia, gazociąg średniego ciśnienia; kompleksy leśne (Lasy Państwowe); tereny zamknięte związane z obronnością państwa; strefa ochrony pośrednie ujęcia wody w Zieleńcu. 3.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj.: Dz. U. z 2012 r. , poz. 647 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587 ) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.). Plan należy sporządzić w oparciu o ustalenia obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Duszniki-Zdrój podjętego uchwałą Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju Nr XVIII/73/2012 z dnia 26 stycznia 2012r. Obszar opracowania: ok. 20 km2. Skala opracowania: 1:2000 4.Zakres czynności do wykonania leżący po stronie Wykonawcy: a)przygotowanie obwieszczeń i zawiadomień, b)reprezentowanie Burmistrza przy przeprowadzaniu uzgodnień i uzyskiwanie opinii do projektu planu, c)wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla terenu objętego opracowaniem projektu planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2001 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z dnia 29 października 2002 r. Nr 155,poz. 1298), d)sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, e)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, f)przygotowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne, g)przygotowanie projektu uchwały w ramach procedury sporządzania planu oraz wszystkich innych dokumentów związanych z pracami planistycznymi, h)prezentowanie projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji Rady Miejskiej oraz udział głównego projektanta planu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, i) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia przez Burmistrza uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, j)wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, k)przygotowanie materiałów na sesję Rady Miejskiej, uchwalającą plan, l)wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z uzgodnień z właściwymi organami i rozstrzygnięć Rady Miejskiej, ł)przygotowanie dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem, m)wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody, n)opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) o)wykonywanie innych czynności, w tym, w szczególności dokumentów i materiałów jakie okazały się niezbędne do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Zakres opracowania dokumentacji planistycznej oraz ostatecznej: a)dwa egzemplarze opracowania ekofizjograficznego, b)trzy egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko, c)dwa egzemplarze dokumentacji planistycznej w formie książkowej, obejmującej problematykę wymaganą przez Wojewodę w celu oceny zgodności z prawem, d)dwa egzemplarze tekstu i rysunku planu w technice umożliwiającej jego publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, e)dwa egzemplarze zafoliowanego rysunku planu w skali 1:2000, f)jeden egzemplarz zafoliowanego rysunku planu w technice barwnej w skali 1:5000, g)cztery egzemplarze tekstu planu w formie książkowej, h)cztery egzemplarze rysunku i tekstu planu w wersji elektronicznej na nośniku optycznym (postać tekstową w formacie DOC, postać graficzną w formie: rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG i TIFF w rozdzielczości 600 DPI i wektorowej w formacie programu EWMAPA w wersji nie niższej niż 10). Połączenie programu EWMAPA z programem WINPLAN z doprowadzeniem do poprawnego działania na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego, i)inne dokumenty i materiały jakie okażą się niezbędne do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Po stronie Zamawiającego leżą koszty związane z publikacją ogłoszeń i prowadzoną korespondencją wynikającą z procedury planistycznej. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne materiały będące w jego dyspozycji: a)uchwałę Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Duszniki-Zdrój oraz uchwałę zmieniającą, b)studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Duszniki-Zdrój, c)obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego miasta Duszniki-Zdrój, d)gminną ewidencję zabytków. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu wszystkich przekazanych materiałów po zakończeniu prac związanych z wykonaniem przedmiotu umowy bez ich rozpowszechniania. 9.Burmistrz Gminy Duszniki-Zdrój stosownie do przepisów art. 17 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r.,poz. 647 ) ogłosi w prasie miejscowej, przez obwieszczenia, a także w sposób zwyczajowo przyjęty oraz zawiadomi instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania planu o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu. 10.Burmistrz Gminy Duszniki-Zdrój stosownie do przepisów art. 53 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (DZ. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) wystąpi o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców należy wskazać w ofercie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kłodzku o/Duszniki Zdrój Nr 05 952310110200032920020023 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. 24 (II piętro) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach