Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt.

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt na terenie gminy Czaplinek zgodnie z uchwałą Nr XVII/211/12 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, zwanego dalej -planem. Powierzchnia terenu, którego dotyczy opracowanie planu wynosi około 230 ha, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. 2.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a)ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r. poz. 647), dalej zwaną -ustawą opzp, b)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150, z późn.zm.), c)ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227, z późn.zm.), d)ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009r. Nr 151, poz. 1220, z późn.zm.), e)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), f)rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1298), g)ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 163 poz. 981). 3.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia do zadań Wykonawcy należy: a)pozyskanie niezbędnych map do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego zgodnych z art. 16 ustawy opzp, b)opracowanie wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z procedury określonej przepisami ustawy opzp, tj. ogłoszeń, wystąpień do organów uzgadniających i opiniujących, a w szczególności wymogów w art. 17 ustawy opzp, oraz procedury określonej przepisami obowiązującej ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, c)uwzględnienie w projekcie planu wymogów określonych w ustawie opzp, a w szczególności wymogów w art. 15 ustawy opzp, d)praca wstępna: 1/ ustalenie szczegółowego zakresu prac, 2/ ocenę stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, 3/ ustalenie celów, jakie ma spełniać plan; e)analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia; f)prezentacja koncepcji planu Burmistrzowi Czaplinka; g)opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Czaplinka; h)sporządzenie strategicznej prognozy oddziaływania na środowisko i wykonanie opracowania ekofizjograficznego; i)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; j)uzyskanie uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, k)wprowadzanie zmian do projektu, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; l)udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami; m)analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; n)wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag o których mowa w poz. j; o)prezentacja projektu planu Burmistrzowi Czaplinka; p)ponowne uzgadnianie projektu planu; q)wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z ponownych uzgodnień; r)przygotowanie projektu planu do uchwalenia w formie uchwały wraz z uzasadnieniem, załącznikami składającymi się z rysunku planu i rozstrzygnięć Rady Miejskiej, wymagane przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ewentualną listą nieuwzględnionych przez Burmistrza Czaplinka uwag zgłoszonych do projektu planu s)opracowanie dokumentacji formalno-prawnej w tym uchwał wraz z odpowiednimi uzasadnieniami i załącznikami. 4.Projekt planu zagospodarowania przestrzennego winien być opracowany na podstawie kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku map katastralnych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym kartograficznym pozyskanych przez Wykonawcę na własny koszt. 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy, wynikający z art. 14-20 ustawy opzp. 6.Wykonawcę zobowiązuje się do: a)uczestniczenia w przygotowaniach projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień oraz uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej, na Komisjach Rady Miejskiej, na dyskusji publicznej, debatach i innych spotkaniach niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; b)prezentowania projektu planu na posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, komisjach oraz sesjach Rady Miejskiej oraz do merytorycznej obsługi podczas wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i podczas dyskusji publicznej, c)ewentualnego ponowienia procedury w niezbędnym zakresie i dla niezbędnej części projektu planu, jeżeli wystąpi taka konieczność w wyniku uwzględnienia uwag gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej i Rady Miejskiej, w terminie określonym przez Zamawiającego, przy określeniu niezbędnego na wprowadzenie tych zmian czasu, d)ponowienia w niezbędnym zakresie procedury w wyniku uwzględnienia rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody, e)do poniesienia wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem zadania, f)czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzeniu przedmiotu umowy. g)nieodpłatnego przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, wynikających z ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 7.Zamówienie realizowane będzie etapami: I etap - Pozyskanie map zasadniczych do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzenie opracowań ekofizjograficznych oraz przedstawienie Burmistrzowi Czaplinka koncepcji planów do akceptacji - w terminie do 3 miesięcy od podpisania umowy. II etap - Wykonanie projektów planów w zakresie pozwalającym wszcząć i przeprowadzić procedury opiniowania i uzgadniania z następującymi dokumentami składowymi: a) tekst ustaleń planu w formie uchwały wraz z rysunkiem projektu planu w skali 1:1000, b) prognoza oddziaływania na środowisko, c) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, d) wzory pism procedury planistycznej - w terminie do 4 miesięcy od daty uzyskania akceptacji przez Burmistrza Czaplinka propozycji ustaleń planów. III etap - Przekazanie Burmistrzowi Czaplinka produktu finalnego w postaci kompletu dokumentacji: a) projekt uchwały zatwierdzającej plan w 5 egzemplarzach, b) rysunek planu w skali 1:1000 w 5 egzemplarzach, c) rysunek planu pomniejszony do formatu A3 w 3 egzemplarzach, d) opracowanie ekofizjograficzne w 2 egzemplarzach, e) prognoza oddziaływania na środowisko w 2 egzemplarzach, f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu w 2 egzemplarzach, g) dokumentacja formalno-prawna prac planistycznych planu miejscowego do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Zachodniopomorskiego w 2 egzemplarzach, h) wersje elektroniczne wszystkich składników opracowania planu miejscowego zarówno tekstowych graficznych dostarczona na nośniku danych w formatach: - edytora aktów prawnych .xml i w formie wymaganej do publikacji Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, - pdf, jpg, MS Office Word, EXCEL po przeprowadzeniu procedury określonej w art. 17 pkt 6-13 ustawy opzp oraz po uzyskaniu wymaganych przez przepisy w/w ustawy uzgodnień i po wprowadzeniu zmian wynikających z uzyskania opinii i uzgodnień - w terminie do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Etap kończy przekazanie projektu planu do uchwalenia przez Radę Miejską w Czaplinku. IV etap - Przedstawienie wojewodzie uchwały, o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy opzp, wraz załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych w celu ich zgodności z przepisami prawnymi - etap kończy brak rozstrzygnięcia nadzorczego w terminie 37 dni od otrzymania przez wojewodę uchwały wraz z załącznikami i dokumentacją planistyczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach