Przetargi.pl
Sporządzenie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Rzeszowie celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej

Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-002 Rzeszów, Pl. Ofiar Getta 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8754719, 8754695 , fax. 17 8754700
  • Data zamieszczenia: 2014-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
    Pl. Ofiar Getta 3 3
    35-002 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8754719, 8754695, fax. 17 8754700
    REGON: 69040159800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Rzeszowie celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Rzeszowie przy ul. 3-go Maja 7 znajdującego się na dz. nr 955/43, 956 w obrębie 207 celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej. W budynku znajduję się 8 lokali mieszkalnych i 4 lokale użytkowe. 2.Dokumentacja w/w nieruchomości winna zawierać: a) Rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń wszystkich lokali wyodrębnionych i do wyodrębnienia, b) Wykaz pomieszczeń wspólnych, c) Wykaz powierzchni lokali mieszkalnych (stan wg ksiąg wieczystych, stan po inwentaryzacji ), d) Aktualne odpisy ksiąg wieczystych założonych dla lokali wyodrębnionych, e) Odpis z księgi wieczystej na którym usytuowany jest budynek, f) Zestawienie powierzchni lokali oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), g) Protokoły pomiaru lokali, h) Rozliczenie udziałów w częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, i) Dokumentacje fotograficzną budynku., 2.1 Do powierzchni lokali mieszkalnych należy doliczyć powierzchnie przynależnych piwnic. 2.2 Dokumentacja winna być sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, przyjęty mianownik winien zamykać się do jedności. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest do zebrania we własnym zakresie dokumentacji potrzebnej do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach