Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
- Data zamieszczenia: 2014-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
REGON: 00014512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie ekspertyz planów restrukturyzacji i modernizacji jednostek rybackich na potrzeby projektu Przeprowadzenie ekspertyz planów restrukturyzacji i modernizacji polskiej floty rybackiej, na przykładzie wybranych jednostek celem zmniejszenia negatywnego oddziaływania na ekosystemy wodne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie ekspertyz planów restrukturyzacji i modernizacji jednostek rybackich w ramach następujących etapów: Etap I. Naniesienie zmian na plan ogólny jednostki. Etap II.. Wykonanie opisu technicznego dla poszczególnych typów jednostek z proponowanymi zmianami i uwzględnieniem obowiązujących przepisów Etap III. Specyfikacja wszystkich zmian z odnośnikami do planu ogólnego jednostki. Etap IV. Opis szczegółowy prac niezbędnych do wprowadzania zmian (nazwa zmiany, nazwa i parametry maszyn i urządzeń, opis materiałów i niezbędnych czynności, wstępny szacunek robocizny i nakładów). Etap V. Wykonanie i wydruk ekspertyz na potrzeby projektu Przeprowadzenie ekspertyz planów restrukturyzacji i modernizacji polskiej floty rybackiej, na przykładzie wybranych jednostek celem zmniejszenia negatywnego oddziaływania na ekosystemy wodne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w tworzeniu kosztorysów zaplanowanej robocizny i nakładów
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie ekspertyz planów restrukturyzacji i modernizacji jednostek rybackich na potrzeby projektu Przeprowadzenie ekspertyz planów restrukturyzacji i modernizacji polskiej floty rybackiej, na przykładzie wybranych jednostek celem zmniejszenia negatywnego oddziaływania na ekosystemy wodne-BZP-BC-1-2014
Dodano: 2014-04-03 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - ekspert animator inicjatyw lokalnych
Dodano: 2012-03-07 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - ekspert ds. prawnych
Dodano: 2012-03-07 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - ekspert ds. księgowości
Dodano: 2012-03-07 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - ekspert ds. projektów
Dodano: 2012-03-07