Przetargi.pl
SPORZĄDZENIE DWÓCH MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI CZERLEJNKO I GLINKA DUCHOWNA

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZENIE DWÓCH MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W MIEJSCOWOŚCI CZERLEJNKO I GLINKA DUCHOWNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej 2 niezależnych zadań: 1. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Czerlejnku, część dz. nr 58/2, gm. Kostrzyn o powierzchni ok. 7ha. 2. Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kostrzyn oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Glince Duchownej, część dz. nr 248/1, gm. Kostrzyn o powierzchni ok. 1ha Zadania Zamawiającego: 1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy: a) dokumenty planistyczne z zasobów Urzędu Miejskiego w Kostrzynie: 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostrzyn, b) dane, dokumenty, opracowania i materiały z zasobów Urzędu, niezbędne i pomocne do opracowania przedmiotu umowy, w uzgodnionych przez Strony terminach 2. Działania prawne wynikające z art. 11 i art. 17 ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 647), pozostają w kompetencji Zamawiającego. 3. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie w siedzibie Urzędu Miejskiego w celu odbycia niezbędnych spotkań przy wykonaniu przedmiotu umowy, w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. Zadanie dodatkowe dla Wykonawcy: Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na swój koszt zaktualizowane mapy geodezyjne dla opracowania zmiany Studium i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodne z wymogami przepisów prawa Koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia nie wymienione wyżej: a) Koszty materiałów wyjściowych tj. kserokopie dokumentów będących w posiadaniu Zamawiającego, niezbędnych i pomocnych do realizacji zamówienia itp. - obciążają w całości Zamawiającego; b) Koszty korespondencji wynikające z procedur planistycznych - obciążają w całości Zamawiającego; c) Koszty wykonania opracowania takie jak: prace inwentaryzacyjne, komputerowe przetworzenie danych, uzyskanie dodatkowych uzgodnień, itp. - obciążają w całości Wykonawcę UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 6) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. 1. ZADANIE 1 Planowany termin wykonania prac - do dnia 20 grudnia 2013 r., przy czym: a) I faza prac - 31 stycznia 2013 r. b) II faza prac - 30 czerwca 2013 r. c) III faza prac - 31 października 2013 r. d) IV faza prac - 20 grudnia 2013 r. 2. ZADANIE 2 Planowany termin wykonania prac - do dnia 20 grudnia 2013 r., przy czym: a) I faza prac - 31 stycznia 2013 r. b) II faza prac - 30 czerwca 2013 r. c) III faza prac - 31 października 2013 r. d) IV faza prac - 20 grudnia 2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20121.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach