Przetargi.pl
Sporządzenie 6-ciu projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kudowa-Zdrój dla terenów położonych w Kudowie-Zdroju

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie 6-ciu projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kudowa-Zdrój dla terenów położonych w Kudowie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 6-ciu projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kudowa-Zdrój dla terenów położonych w Kudowie-Zdroju o łącznej powierzchni 7,2584 ha znajdujących się na obszarze następujących stref ochronnych: - strefa B, C ochrony uzdrowiska - otulina Parku Narodowego Gór Stołowych - obszar Natura 2000 - Obszar Specjalnej Ochrony Ptaków PLH020006 Góry Stołowe - obszar górniczy. Do zadań Wykonawcy dla każdego z 6-ciu zadań odrębnie należy: - analiza wniosków do planu na etapie ogłoszenia o przystąpieniu do prac, - nadzór nad procedurą formalno-prawną od wdrożenia prac planistycznych do czasu uchwalenia na sesji Rady Miejskiej, - w zależności od potrzeb - udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej oraz Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i sesji Rady Gminy a także, obowiązkowo w dyskusji publicznej, - przygotowanie wystąpień o wymagane prawem opinie i uzgodnienia do jednostek opiniujących i uzgadniających projekt zmiany planu i prognozę, - przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń w procedurze związanej z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów, - zaopiniowanie uwag wniesionych do projektu planu i prognozy, - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzonych pozytywnie przez Burmistrza uwag po jego wyłożeniu, - przygotowanie projektu uchwały wraz z załącznikami na sesję Rady Miejskiej, - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej dla organu nadzoru. Usługa zostanie wykonana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i urbanistycznej oraz z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, informacjami zawartymi w SIWZ oraz warunkami zawartej Umowy. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach