Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
- Data zamieszczenia: 2011-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
ul. Zdrojowa 24 24
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
REGON: 89071792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie 6-ciu projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kudowa-Zdrój dla terenów położonych w Kudowie-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 6-ciu projektów zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kudowa-Zdrój dla terenów położonych w Kudowie-Zdroju o łącznej powierzchni 7,2584 ha znajdujących się na obszarze następujących stref ochronnych: - strefa B, C ochrony uzdrowiska - otulina Parku Narodowego Gór Stołowych - obszar Natura 2000 - Obszar Specjalnej Ochrony Ptaków PLH020006 Góry Stołowe - obszar górniczy. Do zadań Wykonawcy dla każdego z 6-ciu zadań odrębnie należy: - analiza wniosków do planu na etapie ogłoszenia o przystąpieniu do prac, - nadzór nad procedurą formalno-prawną od wdrożenia prac planistycznych do czasu uchwalenia na sesji Rady Miejskiej, - w zależności od potrzeb - udział w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej oraz Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej i sesji Rady Gminy a także, obowiązkowo w dyskusji publicznej, - przygotowanie wystąpień o wymagane prawem opinie i uzgodnienia do jednostek opiniujących i uzgadniających projekt zmiany planu i prognozę, - przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń w procedurze związanej z udziałem społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów, - zaopiniowanie uwag wniesionych do projektu planu i prognozy, - wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzonych pozytywnie przez Burmistrza uwag po jego wyłożeniu, - przygotowanie projektu uchwały wraz z załącznikami na sesję Rady Miejskiej, - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej dla organu nadzoru. Usługa zostanie wykonana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i urbanistycznej oraz z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, informacjami zawartymi w SIWZ oraz warunkami zawartej Umowy. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie prac planistycznych i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie prac planistycznych i sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2016-05-23 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - 9 zadań.
Dodano: 2016-04-11 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - sześć zadań
Dodano: 2015-12-04 - Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Złotoryi, zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Złotoryi, zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu ul. Jerzmanickiej w Złotoryi oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Złotoryjskiej Strefy Intensywnego Rozwoju Gospodarczego w Złotoryi
Dodano: 2015-11-10 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - osiem zadań
Dodano: 2015-10-22 - Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Twardogóra
Dodano: 2015-08-10 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Kobierzyce - dziewięć zadań
Dodano: 2015-07-14 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2015-07-10 - Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Sycowa i miejscowości Nowy Dwór gm. Syców ZADANIE nr 1 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sycowa ZADANIE nr 2 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Nowy Dwór
Dodano: 2015-07-03