Przetargi.pl
Sporządzanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Miękinia

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Miękinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie wycen nieruchomości dla potrzeb Gminy Miękinia. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wyłonienie rzeczoznawcy majątkowego celem sporządzania opinii (operatów szacunkowych) określających wartość nieruchomości położonych na terenie Gminy Miękinia. Operaty szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w: Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010 r. Nr 1025, poz. 651 z późn. zm.), Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109), Ustawie z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali ( Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm. ), Ustawie z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowy zasób gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266), Standardach zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych - Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych Przedmiot zamówienia obejmuje: - GOSPODARKĘ GRUNTAMI i MIESZKALNICTWO: 1.Wycena działki pojedynczej niezabudowanej 2.Wycena działek niezabudowanych w kompleksie do 3 działek 3.Wycena działek niezabudowanych w kompleksie pow. 3 działek 4.Wykonanie inwentaryzacji budynku do 5 lokali wraz ze szkicami i oświadczeniem o samodzielności lokalu 5.Wycena lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i sporządzeniem szkicu lokalu i pomieszczeń przynależnych 6.Wycena lokalu użytkowego 7.Wycena nieruchomości zabudowanej wraz z częściami składowymi gruntu i sporządzenie szkicu poszczególnych kondygnacji budynku /ów o powierzchni użytkowej do 300 m2;8.Wycena nieruchomości zabudowanej wraz z częściami składowymi gruntu i sporządzenie szkicu poszczególnych kondygnacji budynku /ów o powierzchni użytkowej pow. 300 m2, 9.Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego dla jednej działki 10.Wykonanie wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego, 11.Wycena nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 12. Oszacowanie wartości dla potrzeb ustalenia odszkodowań za nieruchomości wydzielone pod drogi, 13. aktualizacja operatu wyceny działki, 14. Aktualizacja operatu wyceny lokalu - OPŁATY ADIACENCKIE 1.Oszacowanie wartości nieruchomości przed i po dokonaniu podziału nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej jednej nieruchomości 2.Oszacowanie wartości nieruchomości przed i po uchwaleniu lub zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w celu ustalenia jednorazowej opłaty 3.Sporządzanie opinii potwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości, 4. Aktualizacja operatu w celu ustalenia opłaty adiacenckiej i renty planistycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekonia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach