Przetargi.pl
Sporządzanie wycen nieruchomości, budynków i lokali mieszkalnych w formie operatów szacunkowych

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie wycen nieruchomości, budynków i lokali mieszkalnych w formie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie: 1.wykonanie wyceny nieruchomości stanowiącej: 2.wykonanie wyceny nieruchomości z tytułu ustanowienia służebności przejazdu i przechodu lub służebności przesyłu. 3.wykonanie wyceny udostępnienia nieruchomości z przeznaczeniem pod budowę urządzeń infrastruktury technicznej z uwzględnieniem ograniczenia swobody właściciela w wykonaniu prawa własności w stosunku do gruntu, a także powstania zniszczeń związanych z realizacją inwestycji. 4.wykonanie wyceny pojedynczego lokalu mieszkalnego w budynku wielomieszkaniowym wraz z ustaleniem wartości udziału w gruncie pod budynkiem. 5.wykonanie wyceny nieruchomości przed i po jej podziale geodezyjnym - do ustalenia opłat adiacenckich (art. 98a ustawy z dn.21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami). 6.wykonanie wyceny działki wydzielonej jako droga publiczna do ustalenia wysokości odszkodowania (art. 98 ust.3 ustawy o gospodarce nieruchomościami). 7.wykonanie wyceny dla potrzeb ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego 8.wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych ( z podaniem wartości gruntu i budynku ) 9.wykonanie wyceny wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości. 10.wykonanie wyceny wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu zagospodarowania przestrzennego (art.36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ). 11.wykonanie wyceny nieruchomości ustalającej opłatę z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (ustawa z dn. 29.07.2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości). 12.wykonanie wyceny nieruchomości ustalającej opłatę z tytułu nabycia na własność działki będącej w użytkowaniu wieczystym (ustawa z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami). Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 23.12.2010- sukcesywnie Termin wykonania zleceń szczegółowych: nie może przekroczyć 14 dni od otrzymania danego zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga w szczególności: dysponowania osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach