Przetargi.pl
Sporządzanie w roku 2010 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych na terenie gminy Lubicz

Urząd Gminy Lubicz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6782128 , fax. 056 6782122
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubicz
    ul. Toruńska 21 21
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6782128, fax. 056 6782122
    REGON: 00053708800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie w roku 2010 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych na terenie gminy Lubicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych na terenie gminy Lubicz w okresie od dnia 02.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości niezbędne do wykonywania określonych prac, zgodnie z przepisami Działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami), 2. są wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, chyba że odrębne przepisy nie wymagają takich wpisów - wówczas należy wskazać te przepisy, 3. spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 4. złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach